Autos ezmegaz -> klima
M.Ferenc
molnarf at help-gw.planet.ro
Sat Nov 13 20:41:33 CET 2004
Van egy magas nyomasra preszosztat (vedelmi funkcio+a huto ventillatort
kapcsolgatja) es egy alacsony nyomast figyelo preszosztat (ez akkor
zavarodik meg ha gazvesztessege vagy dugulasa van a rendszernek esetleg
teljesen lealitja a klimat ha elmegy a gaz).
Vezerles a kovetkezo ....12 V->
klimakapcsolo->termosztat->m.ny.presz->a.ny.presz->kompresz magneskapcs.
Lenyeges,hogy meg telen is minden heten egy kicsit jaratni a klimat mert
a kompr. tomszelenceje ha nem kap olajzast akkor vesziti a gazt!
Altalaban nem homersekletfuggo a vezerles,(kulso homerseklet) szerintem
mukodnie kellene hidegben is de azert nem kizart ilyen kivitelezes
(pl.Klimatronik).
MFeri
----- Original Message -----
From: "Fuzesi Arnold" <arno at externet.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Saturday, November 13, 2004 8:03 PM
Subject: Re: Autos ezmegaz -> klima
> Valaki el tudna magyarazni nekem pár mondatban hogy muxik az autoklima?
> Miert van rajta két (ennyit látok) nyomáskapcsoló?
> Miért van az egyiknek három lába?
>
> Miert jo az hogy adott hőmérséklet alatt nem kapcsol be a kompresszor?
> (vagy ez a nyomással függ össze, és nem a hőmérséklettel?)
>
> Pl nem tudok párátlanítani ebben a dzsuva időben. :(
> (nincs külön párátlanítás funkció, kompresszor nem kapcsol be, a bejövő
> levegő meg tiszta pára)
>
> Arnold
>
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
More information about the Elektro
mailing list