Re: Garanciás gondok egy céggel. Mit tegyek?
Várszegi Péter
pjotr007 at axelero.hu
Sat Nov 6 13:16:38 CET 2004
Tudom, csak leírtam, hogy miért jön mindig az alkatrész 1-1.5 hónapig,
már az alkalmazottaknak is tele van tökük, mert ok megrendelik aztána fonök
nem fizet a vevo meg persze nema fonököt baszogatja....
De a lényeg kicseréltek benne egy szelepet aminek szerintem semmi köze a
dologhoz, elmentek, délután hívtam egy saját szerelot, az 1-1,5 óra alatt
beállította, alkatrész csere nélkül....
Nagy a hozzáértés mindenhol...
A gázkazánunkat a "szak"szervíz (garanciás volt az is) fogalmuk sem volt ott
sem egy kazán muködésérol, aztán egy ismeros szerelo azt is megcsinálta 10
perc alatt...
A legtöbb "szerelo" "mester" csak arra jó, hogy idegesítse az embert, azt
hiszik ok az urak, ok diktálnak mindent...
Amilyen villanyszerelési díjakat is hallok, hát egy mérnök fizetése sehol
nincs ahoz képest....
----- Original Message -----
From: "Cseh Róbert" <R.Cseh at Richter.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Saturday, November 06, 2004 7:46 AM
Subject: RE: Garanciás gondok egy céggel. Mit tegyek?
Tulkepp Neked a gyarhoz _semmi_ kozod. Az hogy o egy harmadik ceggel van
kapcsoltban az maganugy. Ha pl. Internet/ADSL van, es Te nem tudsz netezni
mert lehalt a telefonvonal, akkor nem a Matav/Vivendit B at szogatod hanem az
ISP-det. Vele vagy szerzodesben.
More information about the Elektro
mailing list