Re: Garanciás gondok egy céggel. Mit tegyek?

Várszegi Péter pjotr007 at axelero.hu
Sat Nov 6 13:16:38 CET 2004


Tudom, csak leírtam, hogy miért jön mindig az alkatrész 1-1.5 hónapig,
már az alkalmazottaknak is tele van tökük, mert ok megrendelik aztána fonök 
nem fizet a vevo meg persze nema fonököt baszogatja....

De a lényeg kicseréltek benne egy szelepet aminek szerintem semmi köze a 
dologhoz, elmentek, délután hívtam egy saját szerelot, az 1-1,5 óra alatt 
beállította, alkatrész csere nélkül....
Nagy a hozzáértés mindenhol...
A gázkazánunkat a "szak"szervíz (garanciás volt az is) fogalmuk sem volt ott 
sem egy kazán muködésérol, aztán egy ismeros szerelo azt is megcsinálta 10 
perc alatt...
A legtöbb "szerelo" "mester" csak arra jó, hogy idegesítse az embert, azt 
hiszik ok az urak, ok diktálnak mindent...
Amilyen villanyszerelési díjakat is hallok, hát egy mérnök fizetése sehol 
nincs ahoz képest....
----- Original Message ----- 
From: "Cseh Róbert" <R.Cseh at Richter.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Saturday, November 06, 2004 7:46 AM
Subject: RE: Garanciás gondok egy céggel. Mit tegyek?


Tulkepp Neked a gyarhoz _semmi_ kozod. Az hogy o egy harmadik ceggel van 
kapcsoltban az maganugy. Ha pl. Internet/ADSL van, es Te nem tudsz netezni 
mert lehalt a telefonvonal, akkor nem a Matav/Vivendit B at szogatod hanem az 
ISP-det. Vele vagy szerzodesben.





More information about the Elektro mailing list