Garanciás gondok egy céggel. Mit tegyek?

Nya'ri Viktor office at flexelec.hu
Fri Nov 5 12:37:20 CET 2004



Várszegi Péter wrote:
> Most is ráírtam a munkalapra, hogy a hiba nem szűnt meg.
> Most jön egy megbízható szerelő akit ismerek, igaz, hogy fizetni kell 
> érte, de legalább megmondja, hogy mi a baj.
> Beszéltem a cég műszaki vezetőjével azt mondta, hogy felveszi a 
> kapcsolatot a svéd gyárral.
> Elmondta azt is, hogy a gyár már nem szállít nekeik garanciában 
> alkatrészt csak ha kifizetik....
> A saját szerelőik azt mondták, hogy ők is ausztriából rendelik az 
> alkatrészt ha nem garos, mert akkor itt van 2 nap alatt....
> Amit ma cseréltek az is valahol 100-150.000ft körül volt....

De Téged az hol érdekel, hogy Ő a gyárral milyen szerződést kötött??? És 
hogy a gyár hogy ad nekik gar.alkatrészt, meg mit kell fizetniük, meg 
ilyesmi? Ő nyelte le a hasznot a gépen, mikor eladta, akkor ő tartsa is 
a hátát ilyen esetben; és igenis, ha az ő hülyeségéből futott ki a 
garanciaidőből a gyár felé, viszont feléd meg tart még a garanciaidő (a 
hosszu javitási idő miatt) akkor ezt a békát igenis a cégnek kell 
lenyelni, és neki kell megfinanszirozni az alkatrész cserédet.
Mindez történhetett pl. azért, mert ÓcsóJánost vett fel dolgozni, (aki 
pl. nem ért a munkájához), hogy kevesebb legyen a munkabére, mert ezen 
akar spórolni; így viszont az alkatrész áron bukja el ezt a spórolást. 
Jobb szakival több lenne a munkabér, viszont megspórolhatná adott 
esetben az alkatrész költségét...
De ez csak egy agymenésem volt :)




More information about the Elektro mailing list