Garanciás gondok egy céggel. Mit tegyek?
Nya'ri Viktor
office at flexelec.hu
Fri Nov 5 10:14:14 CET 2004
Ha a hibát garanciaidőben jelentetted be, és ezt bizonyítani tudod, hogy
azóta is fennál ugyanaz a hiba, akkor nem járt még le a garancia, még ha
naptár szerint le is járt. Amúgy meg tök mindegy, hogy milyen hatósághoz
tartozik az ügy: ha a céggel meg tudsz egyezni, akkor kukkmindegy,
milyen hatóság jogköre; ha meg nem, akkor úgy is csak a bíróság
segíthet. Xar ügy!
Várszegi Péter wrote:
> Segítségre, tanácsra lenne szükségem!
> Egy 9 milliót érő gépet javítgat a magyar szervíz már tavasz óta, már a
> harmadik dolgot cserélik, a hiba nem szűnt meg, egy alkatrész
> megérkezése min. egy hónap, ez a cég több mint 500 darab 7 és 30 milla
> kzötti gépet adott el eddig itthon, de pénzt elverték, semmire nincs
> pénzük, a gyártó cég csak akkor szállít nekik alkatrészt, ha előre
> kifizetik...
> Épp most ment el a szervíz, kicseréltek megint valamit, de semmi sem
> változot, a garancia meg közben lejárt...a gép meg használhatatlan itt
> áll, a veszteség meg csak nő....
> Mit lehet tenni?
> Vállalkozóként vettem a gépet, szóval a fogyasztóvédelem nem segít.
> Bíróság az egyetlen út?
> Azt tudom, hogy személyautónál elvileg kötelesek ilyen esetben
> visszavenni a gépet az eredeti áron, de az gondolom magánszemélyekre
> vonatkozik...
>
> Péter
> -----------------------------------
> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
>
More information about the Elektro
mailing list