elektromos auto

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Mon May 31 14:31:01 CEST 2004



Szia,

2004. május 31., 14:08:52, írtad:

VF> En is sokaig hittem benne, hogy nem is kell sebvalto, meg hogy a 
VF> villanymotor mennyivel jobb karakterisztikaju.

VF> Aztan egy hajtasokhoz erto ember felvilagositott. Roviden arrol van szo, 
VF> hogy a villanymotorok HATASFOKA nem azonos a kulonbozo fordulatszamokon.

VF> Hiaba van meg a nyomatek kis fordulaton, a hatasfok nagyon rossz. Es 
VF> nagyon nem akarsz rossz hatasfokot.

igazad lehet, mert a trolikban is megy vmi folyamatosan...
lehet, hogy itt is fel kell pörgetni egy lendkereket és vmi kuplung
szerű cuccal kinyerni az energiát?

VF> A kerekben a motor otletnek is nagy rajongoja vagyok, csak az eredmenyek 
VF> elszomoritoak. Epp a multkor olvastam egy csondalatos kerekrol, ami ugy 
VF> nez ki mint egy mezei busz kerek, csak benne van a motor, valami 
VF> 150-200Le per darab. Hat ez bazi jo, gondoltam, es olvastam tovabb. A 
VF> kerekek valami 400kg/darab voltak!!! Es ez rugozatlan tomeg!!!

na jó, de itt most max n*5 kw-ról beszélünk, ha visszaosztod(bár
sejtem, hogy így csak egy nagyon hasraütésszerű viszonyszámot kapunk),
akkor az nem is olyan rossz.

a rugózattlan tömegről meg lehetne vmit vmi menetstabilizátoral
javítani, nem?

most számolom:
ha 4*150LE = 600LE ez 1600kg. na mondjuk a felépítmény még 400kg,
akkor van egy 600LE-s 2T-ás autónk. :-)) nem rossz! MB600SL Brabus
tunninggal.

VF> vajk

VF> pyxys1 wrote:


--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            
web:  www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu




More information about the Elektro mailing list