generator+motor

Vomberg István vomberg at chemotron.hu
Mon May 10 17:40:50 CEST 2004


2004-05-10, h keltezéssel 16:23-kor Moczo Levente ezt írta:
> A lenyeg akkor jon, amikor a pilcsi pl 600 m magasan leoldja a kotelet
> magarol. fekezoernyo kinyit, a kotel ereszkedik. Ugy kell feltekerni, hogy a
> kotel ne erjen a foldre, feszesen jusson fel a dobra, no ide ero kell, nem
> is kicsi. Ezert hasznalnak oninditot, mert soros motor, hatalmas az
> inditonyomatek, porog mint allat. Az attetele kb 1/10, a dob atmeroje pont
> akkora, mint egy auto kereke:))

Érdekes. Ha komoly a dolog, megkérdezem a mérnöksrácokat, hogy mekkora
volt a leghosszabb terhelés amit eddig csináltak. Egyszer ugyan beragadt
nekik a főrelé, de akkor leolvadtak a 2000A-es kábelek.:-))))) Viszont
nem tudom, hogy meddig kapta a naftát a motor.


> A dolog igazan szep, elektros akkor lenne, ha a dob fekezeset is megoldana a
> visszatekero motor! Ötletek???
> ????

Az önindítóban (nem véletlenül) kuplung van, ami megcsúszik bizonyos
körülmények közt. Továbbá a tengelykapcsolatot egy behúzós mechanika
adja, magyarul fékezésre szerintem nem idomítható be könnyen továbbá ott
is keletkezne a hő, amit elvezetni macerás.

Ha komoly a dolog, vedd fel velem a kapcsolatot privátban,
összeszervezhetünk valami bulit a tesztlaborban, ha van egy legyilkolt
motorjuk a fiúknak, megnézzük, hogy 3 perc alatt szétrobban-e a
terheléstől. Legfeljebb felgyújtjuk megint a labort.:-)))))

I.

-- 
Vomberg István <vomberg at chemotron.hu>
Chemotron Inc.   www.chemotron.hu




More information about the Elektro mailing list