videomagno

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Sat Mar 27 20:51:53 CET 2004


Keszitenek betont is uvegszal erositessel vas helyett.

Sokkal jobban vizsgazik minden tekintetben mint a vasbeton.

Arnold
----- Original Message ----- 
From: "hwsw famulus" <hwsw at famulus.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Saturday, March 27, 2004 2:51 PM
Subject: Re: videomagno


> nem egeszen...
>
> A szenszalas utascella talan meg erosebb is lenne mint a becsovezett rally
autok.
>
> Ismerteim szerint F1-ben nincs is csovaz (tul nehez lenne a szilardsagahoz
kepest)
> hanem egy kevlar ill. carbonfiber tulelo cella van
> ami szukseg eseten igencsak exterm terhelest is elvisel ...
>
> Soxor ehez elfogadni, de ezek az erositett muanyagok megfelelo tervezes
eseten
> jopar terhelesi, igenybeveteli mod eseten jobban teljesitenek mint az
acel.
> A sulyra vetitett teherbirasuk nagyobb meretu terszerkezetek eseten plane
jobb.
> biztonsagi es uzemanyag igeny szempontbol ez fontos lenne, de ugye televan
a vilag
> femre alapozott autogyarakkal es olajfinomitokkal ......
> Szoval ne olyan fontos a konnyu es biztonsagos autok tomeggyartasa.
> Neha egy-egy kobor aluminium konstrukcio megjelenik de fokent a luxus
paicon.
> Audi A8 es TTCuope ha jol tudom pl.
>
>
> A munyag (es aluminium is) hatranya, hogy
> gyakorlatilag javithatatlanok tonkremnes eseten,
> ill csak bonyolult technologival javithatok.
> Nem eleg a villaskulcs+nagykalapacs+flex+hegesztogep felszereles hozzajuk
:-)
>
> KJ
>
>
> >Azt azért ne felejtsd el, hogy az f1-ben egy kuckó védi az embert, az
utcai
> >autóban meg a kasztni! Tehát ha az utcai muanyagból volna, akkor be kéne
> >csövezni mint egy versenyautót.
> >Fdó
>
>
>
>
>
> > A szalerositesu muanyag  muszaki szempontbol jobb feltengely mint az
> otvozott acel.....
> >
> > Karosszerianak egyertelmuen jobb a szenszalas mua mint az acel lasd
> Formula1
> >
> >
> > KJ
> >
>
>
>



More information about the Elektro mailing list