videomagno

hwsw famulus hwsw at famulus.hu
Sat Mar 27 21:59:49 CET 2004


A Petofi hid pesti eszaki alja pl. egy 20 cm szeles 2mm vastag szenszal szovettel van megerositve 180 m hossszon
( szamok emlekezetbol, de a nagysagrend kb jo) 
epoxy gyantaval fel van ragasztva a tonkrement vasbeton gerenda aljara es kesz.
Ez a megoldas kivalt egy kb. 0,8x 2 meter keresztmetszetu vasbeton gerendat.....

Silo torony alja szet akart nyilni mint a rozsa.
Korbe lett tekerve szenszal szalaggal es birja a 400 vagon liszt (28 m magas oszlop) 
adta eroket amit a vasbetonbol vagy 0,5x1 m keresztmetszetu gyuru birt volna csak el
de acelbol is kellett volna vagy 20x300 mm-es szalag a maga nyugos technologiajaval
tudnek meg hazai peldkat :-)

KJ

> Keszitenek betont is uvegszal erositessel vas helyett.
> 
> Sokkal jobban vizsgazik minden tekintetben mint a vasbeton.
> 
> Arnold
> ----- Original Message ----- 
> From: "hwsw famulus" <hwsw at famulus.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Saturday, March 27, 2004 2:51 PM
> Subject: Re: videomagno
> 
> 
> > nem egeszen...
> >
> > A szenszalas utascella talan meg erosebb is lenne mint a becsovezett rally
> autok.
> >
> > Ismerteim szerint F1-ben nincs is csovaz (tul nehez lenne a szilardsagahoz
> kepest)
> > hanem egy kevlar ill. carbonfiber tulelo cella van
> > ami szukseg eseten igencsak exterm terhelest is elvisel ...
> >
> > Soxor ehez elfogadni, de ezek az erositett muanyagok megfelelo tervezes
> eseten
> > jopar terhelesi, igenybeveteli mod eseten jobban teljesitenek mint az
> acel.
> > A sulyra vetitett teherbirasuk nagyobb meretu terszerkezetek eseten plane
> jobb.
> > biztonsagi es uzemanyag igeny szempontbol ez fontos lenne, de ugye televan
> a vilag
> > femre alapozott autogyarakkal es olajfinomitokkal ......
> > Szoval ne olyan fontos a konnyu es biztonsagos autok tomeggyartasa.
> > Neha egy-egy kobor aluminium konstrukcio megjelenik de fokent a luxus
> paicon.
> > Audi A8 es TTCuope ha jol tudom pl.
> >
> >
> > A munyag (es aluminium is) hatranya, hogy
> > gyakorlatilag javithatatlanok tonkremnes eseten,
> > ill csak bonyolult technologival javithatok.
> > Nem eleg a villaskulcs+nagykalapacs+flex+hegesztogep felszereles hozzajuk
> :-)
> >
> > KJ
> >
> >
> > >Azt azért ne felejtsd el, hogy az f1-ben egy kuckó védi az embert, az
> utcai
> > >autóban meg a kasztni! Tehát ha az utcai muanyagból volna, akkor be kéne
> > >csövezni mint egy versenyautót.
> > >Fdó
> >
> >
> >
> >
> >
> > > A szalerositesu muanyag  muszaki szempontbol jobb feltengely mint az
> > otvozott acel.....
> > >
> > > Karosszerianak egyertelmuen jobb a szenszalas mua mint az acel lasd
> > Formula1
> > >
> > >
> > > KJ
> > >
> >
> >
> >
> 
> 


More information about the Elektro mailing list