Szogelfordulas
Moczik Gabor
progzmaster at freemail.hu
Tue Mar 16 19:25:24 CET 2004
Király Gyula wrote:
> felbontás- még a tartást is adja. A pillangószelepekhez - ritka
> kivétellel,ha már levetted a visszahúzó rugót - nem kell nagy erő.
Tenyleg, milyen erok hatnak szerintetek statikus helyzetben?
Szerintem ha pl. 45 fokba allitom, akkor a szivohatas miatt fuggolegesbe
szeretne allni. Ehhez azert kellhet valamicske tartonyomatek.
Ha nagyon kicsit van csak nyitva, akkor a lenagyobb az ero szerintem, mert a
motor szivni akar ezerrel...
> Tehát a rendszert szerintem kezdd egy "digitális gázpedállal "
> ( 3 opto: alaphelyzet + kettő az elmozdulás irányának kezelésére),
> aztán a léptetővel forgasd a pillangót. Ha profi cuccot akarsz,
> úgyis mérni kell a beömlő levegő hőmérsékletét, miegyebet.
Hat elvileg profi cuccot akarok :-)
Fejembe vettem hogy motorvezerlot csinalok!
Itt egy 750-es Panda motor, ledobom a karburatort, kis lakatos munkaval 4
injektor (multi-point injection, nem kozvetlen befecs. :-) ), folytoszelep
felszerel. Senzorok, egyebek, gyujtas-vezerles, 4 jel/360fok abszolut jelado
a vezerlotengelyre, hogy a proci is tudja melyik hengernel jarunk...
Kiindulasi helyzet:
- semmi autos bemero felszereles (pl. fekpad, CO ill. egyeb gaz mero...)
- erintoleges elmeleti tudas
- sok onbizalom, kitartas :-)
--
((( Móczik Gábor )))--((( hu <- DOT <- freemail <- AT <- progzmaster )))
((( Debian unstable )))-((( Kernel 2.4.20 )))-((( Celeron466 / 128Mb )))
((( --> Vigyázat! Ön súlyos közlekedési balesetet szenvedett. <-- )))
((( --> Kívánja, hogy a légzsák felfúvódjon? <-- )))
More information about the Elektro
mailing list