Sze'nsza'las muanyag OFF
Vajk Fekete
Vajk.Fekete at oracle.com
Wed Mar 10 11:29:26 CET 2004
a teherautoknak max 100-al szabad menni a palyan, es kell legyen
tachografuk, es a zsaruk allati precizen ellenorzik, hogy regisztral-e,
es a papirkorong alapjan megbuntetnek gyorshajtasert.
meg a kamionokban van korlatozo elektronika is. ha az egyike 99-re
korlatoz, a masike 101-re, akkor a 101-es meg fogja elozni a 99-est. es
ez eltart egy darabig.
vajk
jhidvegi wrote:
>>>Nemetorszagban meg az lenne az izgalom alapja, hogy eleg hamar ki tudnek-e
>>>menni mindig a kulso savba, ha jon utanam egy jargany 250-nel, mikozben en
>>>csak 180-nal megyek. (De ez csak agyalas, meg sose jartam arrafele.
>>>Gyanitom, hogy nincs a kulso savban 50-70-nel meno ifa, trabant...)
>>>
>>>
>>A kulso savban 98-100 km-rel haladnak konvojban a kamionok, a
>>belsoben meg egyik-masik elmegy elozni 100-102 km-rel, lehetoleg
>>hegynek felfele :-(( Nagy ur am a sebessegiro, foleg ha a rendorseg
>>rendszeresen ellenorzi is.
>>
>>
>
>??? Valtozott volna valami? Eddig ugy tudtam, hogy nemethonban nincs
>sebessegkorlat az autopalyakon. Mit is ellenoriz itt a rendorseg? Vagy eppen az
>alacsony sebesseg miatt buntat, ha az elozesre hasznalando savon valaki lassan
>megy?
>
>hjozsi
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list