Sze'nsza'las muanyag OFF

Vajk Fekete Vajk.Fekete at oracle.com
Wed Mar 10 11:29:26 CET 2004


a teherautoknak max 100-al szabad menni a palyan, es kell legyen 
tachografuk, es a zsaruk allati precizen ellenorzik, hogy regisztral-e, 
es a papirkorong alapjan megbuntetnek gyorshajtasert.

meg a kamionokban van korlatozo elektronika is. ha az egyike 99-re 
korlatoz, a masike 101-re, akkor a 101-es meg fogja elozni a 99-est. es 
ez eltart egy darabig.

vajk

jhidvegi wrote:

>>>Nemetorszagban meg az lenne az izgalom alapja, hogy eleg hamar ki tudnek-e
>>>menni mindig a kulso savba, ha jon utanam egy jargany 250-nel, mikozben en
>>>csak 180-nal megyek. (De ez csak agyalas, meg sose jartam arrafele.
>>>Gyanitom, hogy nincs a kulso savban 50-70-nel meno ifa, trabant...)
>>>      
>>>
>>A kulso savban 98-100 km-rel haladnak konvojban a kamionok, a
>>belsoben meg egyik-masik elmegy elozni 100-102 km-rel, lehetoleg
>>hegynek felfele :-(( Nagy ur am a sebessegiro, foleg ha a rendorseg
>>rendszeresen ellenorzi is.
>>    
>>
>
>??? Valtozott volna valami? Eddig ugy tudtam, hogy nemethonban nincs
>sebessegkorlat az autopalyakon. Mit is ellenoriz itt a rendorseg? Vagy eppen az
>alacsony sebesseg miatt buntat, ha az elozesre hasznalando savon valaki lassan
>megy?
>
>hjozsi
>
>  
>


More information about the Elektro mailing list