OT: Bug a bal eleje

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Sun Mar 7 00:52:58 CET 2004


Szia,

2004. március 6., 23:57:55, írtad:

FA> Sziasztok!

FA> Elkezdett bugni a kocsi bal eleje kb 1000km-el ezelőtt. Szepen lassan egyre
FA> hangosabb lett.
FA> Gondoltam kerekcsapagy.
FA> Ha balra kormanyzok hangosabb, ha jobbra szinte megszunik.
FA> Kicserelem nagy nehezen (ugy kellett langgal "heckelni" csapagy külsejét,
FA> úgy bele volt gyógyulva...), proba, bug ugyan ugy tovabb. :((
FA> Mi a retek tud meg bugni eszveszejtő hangon egy futoműben?

ha a ddrában is olyan a fütómű, mint az alfában, akkor előfordulhat,
hogy nem a csapágy kopik ki, hanem a csapágy a kerékagyban. nekem volt
ilyen, alig hittem a szememnek. egy utángyártott (vmi spanyol) agy
volt a csapágyban, és rendesen kotyogott. sapnyol ki, olasz be, azóta
semmi baj. kerékagycsavart jól meghúztad? az szorításra áll be a
helyére, de nem akármekkora kulccsal kell meghúzni.

FA> A csapagy tökúj FAG.
FA> Nem ütöttem, satuban sajtoltam bele az agyba a régi csapagy alkatrészeivel.
FA> Relative könnyen bele is ment.

az gáz. jó nehezen kell bemennie, mert az illesztés nagyon szűk. nem a
csapágyház van kikopva?

FA> Amiket néztem:
FA> Kormany balra tökig, nagy gáz -> semmi különös.
FA> Ugyan ez jobbra.

FA> Fekezes intenziven -> semmi különös.
FA> Balra fékezés, jobbra fékezés -> semmi különös.

FA> Első kerek, hatsó kerék kicserél. -> ugyan az.
FA> Szóval féltengely szerintem kizárva,

az különben is nem búg, hanem krepeg. alászeded tökri pici gáz 1ben és
úgy csinál, mint a bringa küllök kéző lógatott pálca. ijesztő hangja
van.

FA> féktárcsa, fék(ráadásúl raktam bele új
FA> fékpofákat is) kizárva. Kerék kizárva. Diffi is szerintem kizárva, mert
FA> jobbra alig csinálja, egyenesben meg balra viszont igen.
FA> Ha szar lenne, akkor gondolom mindket iranyba morogna, balra is, jobbra is.
FA> Es egyenesben kevesbe.

FA> A váltóban lévő féltengely csapágy az meg tud így zuhanni?

igen, meg tud, bár nem jellemző.

FA> Az olajban szokik futni,nem, ennyire csak nem hülyülhet meg?

FA> Az ABS-em kipurcant minap, de a búgás már előtte is megvolt jóval.
FA> (Esetleg még arra gondoltam nem-e az önállósítja magat, és "szelepel" ész
FA> nélkül a kerekfordulat ütemében)

az tuti nem ilyen. meg azt a féken is észre vennéd. a fékpedál
kalapál...

FA> Üresben gurulva is megvan ugyan ez a hang.

FA> 65-70 körül a legerősebb.

elötte, utána csillapodik? mert ha igen, akkor az gumi lesz.
szálszakadás. nem szitál?

FA> 1,2,3,4,5-ben mindben úgyan úgy hallatszik, vagy érzem a lábammal a
FA> padlólemezen.

meg kellene hallgatni...

FA> Van tippetek?
FA> Én már megnéztem mindent ami látható, de semmi nyomot nem látok ami ilyesmit
FA> okozna.

FA> Arnold

FA> Ui: Szerelőhöz nem viszem, csak ha nagyon nagyon muszaj...Nem tudok olyat
FA> akiben biznék...

hozd el hozzánk. bebújunk alá az aknába, vagy felemejük, a kereket is
meg tudjuk pörgetni a gumizógépen, megmondják a fiúk, hogy mi a baj, aztán majd
eldöntöd, hogy elhiszed-e. én megyek kedden, mert csörög a kipufogóm.
valami csavar elszabadult, meg gyertyakábeleket kellene cserélni.
pénteken találkoztam a Fekete Robival, kiszámoltuk, hogy 700e!!! km
és 15év van a gyertyakábelekben, épp itt az ideje, hogy cseréljem:-))

FA> A legjobb akit eddig talaltam is túlhúzza  a generátorszijat vezerműszijat,
FA> megszakítja a lengőkarcsavart, és úgyhagyja, leszakítja az ABS szenzort
FA> tartó berohadt csavar fejet, és úgyhagyja. :(((

tökön kell rúgni az ilyet.

--
"Aki másnak vermet ás, .. nem magának ássa!"
(c) Besenyő Pista bácsi.
--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            mailto:pyxys1 at westel900.net




More information about the Elektro mailing list