Re: fénysoromoó garázsba?

Kovy janos at kovy.hu
Sun Jun 27 17:57:12 CEST 2004


Nekem meg egy olyan ötletem van: 2 kis gumifelületű futószalag a padlózatban
keresztirányban. A többi már a garázsban felszerelt tolatóradar és motorvezérlés.
Csak be kell jutni a garázsajtón, a rávezetés a kerékigazító futószalagok
dolga. Kiegészítve a rendszert helytakarékosság is megoldható, mert egész a
garázsfal mellé igazíthatja a kocsit kiszálás (garázsajtó becsukás) után.

János

-----Eredeti üzenet-----
Feladó: "Hidvegi Jozsef" <jhidvegi at ax.hu>
Címzett: <elektro at tesla.hu>
Elküldve: 2004. június 27. 13:46
Tárgy: Re: fénysoromoó garázsba?


> Még valami, ezt viszont már komolyabban gondolom.
>
> Nem lehetne valami nyomvájúszerű pályát beépíteni a garázsba? Gondolom odáig
> nincs nagy gond, hogy az autó farával bemész anélkül, hogy a garázs ajtáfélfáját
> le akarnád bontani. Onnantól viszont a nyomvájú megvezethetné a kerekeket. Még
> bevezető szakasza is lehet, szinte egy ponttól el lehetne engedni a kormányt is.
>
> A betont (ha az van) se kéne feltörni, utólag alkalmasan kialakított
> vas-szerkezetet lehet lecsavarozni.
> Ha netán a garázsajtó föntről csukódik, akkor még azt is elég könnyű megoldani,
> hogy kijjebb kezdődjön, és már akkor meg legyen vezetve a gép, amikor a fara
> eléri a garázs frontját. Meg lehet csinálni teljesen gumikímélősre is, persze
> minél kevésbé áll ki, illetve határozatlanabb a fala, annál könnyebb kitörni
> belőle.
>
> Én olyat csinálnék, ami lehetővé teszi, hogy akár máshogy is beálljak a gumik és
> a kormány szerkezeteinek a különösebb igénybevétele nélkül (lehet erre szükség),
> de mindenképpen lehessen érezni, hogy most oké, jó helyen megyek.
>
> A lecsavarozós technikának az még az előnye, hogy autóváltásnál, amikor
> megváltozik a nyomtáv esetleg, könnyű átszerelni.
>
> hjozsi
>
>
> ____________________________________________________________________
> Miert fizetsz az internetert? Korlatlan, ingyenes internet hozzaferes a FreeStarttol.
> Probald ki most! http://www.freestart.hu
>




More information about the Elektro mailing list