Kozcelu erdeklodes...
hwsw famulus
hwsw at famulus.hu
Tue Jun 15 08:37:23 CEST 2004
>
> hf> Nos, a reggeli kave utan egyszerre indulva a szivi-vel a fenti modon
> hf> eroszakosan haladva a waresszal pedig a neki jol fekvo 110 koruli
tempoval
> hf> a szivi kevesebb mint 10 perc elonyt birt osszeszedni tipikusan
> hf> a reggel 7-9 ora kozti idoszakban......tobb tucat ut alapjan
>
> hf> Azota nem latom ertelmet az ilyen gaz-fek rohanasnak.
>
> Bocs, ez csak városon kívül igaz? Mert nemrég épp ezt írtad:
>
> hf> Azt is nehez volt kiverni a fejukbol, hogy
> hf> lampanal indulva nem kapcsolgatunk rogton 1-2-3-at, azatn nem gyorsul
a gep
> hf> hanem csak ugy 3500-as fordulatnal (benzin) nyulunk a valtoert....
> hf> Sajnos nem igy oktatjak ezeket a dolgokat, hanem tanuloauto es uza
kimelo
> hf> modon azaz
> hf> oregurasan a forgalom meg gyorsabb ettol altalaban, aztan van nagyot
nezes.
>
> Szvsz ennek sincs sok értelme (zöld, kilõsz, piros, satufék...). Miért baj
> az ha egy kicsit pénz és környezetkímélõbben ("öregurasan") közlekedik
> valaki? Nem attól dugul be a város. És szvsz annyi baleset sem lenne, mint
> most. Mindenki száguldozik mint a barom, de van értelme? Vagy pl amikor
> lépésben megy a sor, én ilyenkor szépen gurulni szoktam, kuplungal (gáz és
> fék szinte nem is kell). De sokan meg rátapadnak az elõttük állóra
> (felgyorsít, lefékez), mintha így hamarabb célhoz érne. Persze biztos
> azért, hogy véletlenül se furakodjanak elé, dehát mindenki magából indul
> ki.
> Üdv. Gonosz
Kilovesrol szo nincs!
Probald ki egyszer amit irtam.
Arrol szol, hogy nem 1300-nal kell valtani folfele, mert akkor
kutya sokaig tart mire elered az 50-t es igy fele annyi auto megy at
egy zold alatt......
Figyelj meg egy tobbsavos utat, neha kifogod, hoyg a sor elejen csupa
mozgekonyabb all
es latod, hogy mit jelent a furgeseg az athaladok szamaban.
Agyamra megy amikor a sor elje elhuzott , van 20 meter lyuk es az ott
pocsolo miatt
nem bir atmenni a kovetkezo 5 auto koztuk en se, pedig boven atfernenk mind!
normalis gyorsitasal.
Szoval nem suvolto gumikeol, nem hatra csuklo fejekrol van szo csak tempos
elindualsrol
A sorban haladas az megint mas.....ott az a bunkosag, ha nem enged be.
Hetente jovok ki a koradelitani csucsiban a penzvero mogotti kis utcabol
jobbra a Hungariara es utana rogton az Ulloire hazafele
Ez ugye 4 savvaltas cirka 100m-en, nem egyszeru eset,
igen EROSZAKOS-nak kell lenni a sikerhez a sok tusko allat miatt.....
Amugy nekem pl. folosleges a bunko pestinek szant sarga terulet a
keresztezodesben, mert
akkor is megallok a lampa vonalan , ha meg zold van amikor mar latszik, hogy
tele ven a tuloldal
No ilyenkor van aki dudal, van aki kikerul aztan ott all beragadva az
allatja es van aki turi szepen
Miert van az, hoyg a Hungarian is kifoghatsz neha jo perceket es a
Vaci-Ulloi szakaszt a lapmpak kozt
vegig 60-70-el letudhatod, de altalaban csak 50-60 perces araszolasal?!
Mert nem indulnak egyszerre es nem gyorsitanak rendesen...ezert hernyozik a
forgalom
sokadara csokkentve az atereszto kepesseget.
Nos, igenis csak a hatarozott gyors mozgas az ami valamelyest segit haladni
az ilyen hernyozo forgalomban is.....mondhatjuk persze orult szlalomazasnak
is.
De, ha 50-60 perc helyett sikerul 20-25 perc alatt lekuzdeni az amugy max 10
peces utat
mar megerte az 1-2 deci benzin tobbletet.
Ebben meg nincs benne az egyre divatosabb sinen elozes pl. :-)
KJ
More information about the Elektro
mailing list