Turbo (volt Hideginditas)
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Tue Jun 15 02:53:09 CEST 2004
Moczik Gabor wrote:
>
> Vagyis ugyesen megvalasztott boost eseten uzemanyagtakarekos lesz,
> csak azt nem ertem, hogyan jonnek ossze az energiaviszonyok. Azaz, a
> kipufogasi energia egy resze a szivasi munkat fogja fedezni, de ezzel
> meg a kipufogasi munka fog novekedni. Miert lesz megis jobb hatasfok?
ha komolyan nezed a dolgot akkor a szivooldalon x mennyisegu levegod van
- a kipu oldalon ennek kb 30 szorosa . ez kicsit megvaltoztatja a dolog
fekveset ..
ha a kipufogasi munkat nezed akkor lehet hogy a hengerben marad egy pici
gaz - de teljes suritesnel nem lehet tobb mint a karos ter *2 , max 3 -
ha ez benne is marad , az lenyegesen nem befolyasolja a motor uzemet ,
cserebe viszont kapsz boost-ot - ami nem par szazalek - hanem 30 v 50%
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list