Turbo (volt Hideginditas)

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Tue Jun 15 02:53:09 CEST 2004



Moczik Gabor wrote:

>
> Vagyis ugyesen megvalasztott boost eseten uzemanyagtakarekos lesz, 
> csak azt nem ertem, hogyan jonnek ossze az energiaviszonyok. Azaz, a 
> kipufogasi energia egy resze a szivasi munkat fogja fedezni, de ezzel 
> meg a kipufogasi munka fog novekedni. Miert lesz megis jobb hatasfok? 

ha komolyan nezed a dolgot akkor a szivooldalon x mennyisegu levegod van 
- a kipu oldalon ennek kb 30 szorosa . ez kicsit megvaltoztatja a dolog 
fekveset ..
ha a kipufogasi munkat nezed akkor lehet hogy a hengerben marad egy pici 
gaz - de teljes suritesnel nem lehet tobb mint a karos ter *2 , max 3 - 
ha ez benne is marad , az lenyegesen nem befolyasolja a motor uzemet , 
cserebe viszont kapsz boost-ot - ami nem par szazalek - hanem 30 v 50%


bye
dexter





More information about the Elektro mailing list