Kozcelu erdeklodes...
Tóth László
laszlo.toth at delta.hu
Mon Jun 14 18:06:02 CEST 2004
Azt el sem tudod képzelni hogy ez normál üzem közt is elöjöhet? Miért
kell mindent kisarkitani egyböl? Azért mert valaki gyorsan megy, és néha
negyot kell fékezni, egyböl állat?jó példa erre az, hogy haladsz
autopályán 150-körül (tudom hogy szabálytalan, de ennél sokkal többel is
szoktak menni), és kijön eléd egy teherautó, ami egy másik IFA-t akar
megelözni, fékezel mint örült. egyszer sikerült 2 percen belül 2 ilyet
kifogni, és utánna elég rendesen elment a fékhatás. ezután megálltam,
hogy mi lehet, és eléggé füstölt a fék és környékéröl a dolog, égett le
a kosz.
És a vége tényleg az lett. A gyári föfékmunkahenger 20-as átméröjü.
Csere 23-asra, uj fékcsövek, tipuson belül nagyobb autoról a nagyobb
féknyereg átszerel (ezen 2 cm-el nagyobb a fékbetét) + 2x akkora
rásegíto", és hütött tárcsa felszerelés. Szeretek néha gyorsan haladni
az autoval, de jobban szeretem ha tudom hogy meg is tudok állni. Ha már
ez is baj, akkor tényleg állat vagyok. Lehet hogy te nem szoktál gyorsan
menni, nem kell néha nagyokat fékezned, a suzukid tök jó mert még uj, de
ha másoknak más dolog jön be (sebesség), és ezt ugy probálják elérni,
hogy minél kevesebb veszélyt jelentsenek magukra és másokra, akkor nem
tudom ez miért baj.
Fék helyett tudom ajánlani (Ford Fairlane után szabadon) a sajtreszelöt
önkielégitésre :-))))
Laca
'78 Ford Capri 2.8 V6
B. István wrote:
>
>
>>Pár komolyabb fékezés pl autopályán 150-röl 60-ra, és ugy elmelegszik,
>>
>>
>hogy
>
>
>>szinte 0 a fékhatás.
>>
>>
>
>Mintha ebbol allna az autozas, gaz-fek, gaz-fek! Nem furcsa ez egy kicsit?
>Komolyan mondom az jut eszembe, hogy sok f*sz csak azert vesz autot, mert
>van rajta duda. Most meg kiderul, hogy a fek is kivaloan helyettesiti a
>maszturbaciot.:-)))
>
>
>
>>Megoldás ilyenkor több lehet, nagyobb fék (nyereg +
>>betét), hütött tárcsa, jobb fékfolyadék
>>Laca
>>
>>
>
>Es meg egy bazi nagy rasegito fek, eszmeletlen mennyisegu pot fekfolyadekkal
>es betetekkel!!
>Vagy nem?:-)
>
>
>udv: I.
>
>
>
>
>
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list