Kozcelu erdeklodes...
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Mon Jun 14 01:03:05 CEST 2004
>> amúgy ennek az egész dolognak majd akkor lesz értelme, vf, ha legalább
>> annyit tucc felmutatni, mint itt bárki, akinek van vezetési
>> gyakorlata. miután nekem is osztod az észt, kéretik, kb 2.5mmillió km, min.15évnyi
V> Miert? Tudod hogy szoktak tesztelni a programokat? Odaultetnek a gep ele
V> egy teljesen kezdot, es megnezik hogy tudja-e kezelni gyakorlat es sok
V> hetes kikepzes nelkul.
aha, vedd úgy, mint egy programírást. csakhogy itt emberéletekrõl van
szó. nem holmi bitek és portlábakról. kicsit nehéz a szétlapított
embernek elmondani, hogy hát izé, azt hittem, hogy majd meg tudok
állni.
V> Ha nem, akkor meg javitani kell az user interface-n.
V> Ugyanigy van a vezetesnel is. 2.5e6 km utan meg a szar olasz autod :)
V> benasagait sem veszed eszre, mert _mexoktad_.
a motorfék, az nem a szar olasz autóm tulajdonsága, hanem az autók
tulajdonsága. azt, hogy mennyire szar, majd akkor elemezd, ha már van
tapasztalatod, a bántásnak szánt drámai hatás csak akkor vágna mellbe,
ha tudnám, hogy már legalább annyi autótípust kipróbáltál, mint én.
akkor volna alapod az összehasonlításra.
V> Nekem viszont minden aprosag feltunik. Mashol vannak a kezeloszervek,
V> mashogy mukodik a sebvalto, fel van cserelve a fordulatszammero es
V> sebessegmero helye, mashogy reagal a kormanyzasra stb...
hehehe, mihez képest van felcserélve okostojás? és fõleg a helye???
a sebváltó nem mûködik másképen. ez marha nagy tévedés, de mibõl
gondolod, ha nem is vezetted? mely kezelõ szervek vannak máshol?
az ablaklehúzó gombok? vagy a rádió? esetleg a tûzoltópalack?
pontosan melyikre gondolsz?
V> Kesobb nem lesz izgalmas dolog szamomra a vezetes, oda sem fogok
V> figyelni ra, nem lesz mirol beszelni.
ha túléled. ilyen hozzáállással nem sok esélyed van, hacsak a többi
autós meg nem véd magadtól.
a vénember.
More information about the Elektro
mailing list