Kozcelu erdeklodes...

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Sat Jun 12 20:52:18 CEST 2004


2004. június 12., 15:57:24, írtad:

>> mennyit mondjak? M3-as bevezetõn tudok 3 olyan helyet, ahol úgy

V> Lehetseges, hogy olyan a helyszin, hogy egy esetleges baleset igen
V> sulyos kovetkezmenyekkel jarna, vagy nagy a kockazata. Pl csuszos
V> kanyar, szinte biztos atcsuszas a szembejovo savba, gyenge korlat ami
V> nem biztos hogy megfogja az autot hogy ne essen a dunaba vagy a vasuti
V> sinre, vagy egyszeruen csak az uthalozat egy kritikus pontja, ha ott
V> van baleset, akkor jelentos torlodasokat okoz nagy teruleten, stb...

amit írsz, abból az m3-sa bevezetõ szakaszán semmi nem áll.

sok a csúszós kanyar, át lehet csúszni a szembesávba, sok helyen
átmegy a duna, és a vasúti sín is. baleset nélkül is kritikus, minden
reggel, este, délben. a többit jól írtad.

de persze ezt is jobban tudod. sebaj. extraprofitra is kivágtad a
rezet, legalább most már más is tudja, hogy ehhez is értesz.

V> Vagy a masik lehetoseg, hogy teljesen ertelem nelkul szorjak ki a
V> tablakat, esetleg eleve a trafipax-bevetelre optimalizalva.
V> Ehhez termeszetesen, a focihoz es a politikahoz hasonloan minden autos
V> ert, csak amikor meghal valaki, akkor jon a ki a fene gondolta volna...

vannak akik gondolkodnak is, és képesek belátni néhány dolog
következményét. á, ne gondold, hogy én ilyen vagyok, csak mondom, hogy
biztosan vannak ilyenek. te biztosan képes leszel hirtelen
kiszámítani. én csak érzésbõl vezetek.

>> áll itt a kertben egy 2L-es is. remekül lehet vele menni 30-al is,
>> anélkül, hogy rángatna. hovatovább, a 3L-essel is lehet menni 30-al,
>> anélkül, hogy rángatna. sõt. a nagy nyomaték miatt a nagyobb motorral
>> sokkal finomabban lehet menni lassabban is. (ez is a vzetési élmény
>> része pl.)

V> Lehet, de ha megremeg a labad a gazon,

ha remeg a lábad, akkor ne ülj autóba. a ló, jobb, nem üti el az
embert. persze, ha az egy nem megfelelõen fejlett
technikaitudományosinfotársadalomtag, akkor nem kár érte.

V>  eleg durvan rangat meg egy kis motor is.

ismét rendesen elolvastad, amit írtam, mivel arra próbáltam célozni,
hogy a nagyobbak kevésbé rángatnak, mert rugalmasabb a motor...

V>  Tapasztalat, kezdo jogsis vagyok :)

az lesz a nemulass, ha kezedközé kerül vmi szerencsétlen szekér.
majd eltiporsz mindenkit, aki nálad kicsit is gyengébb, vagy esetleg
nem ért még el olyan lehetettlenül magas technikai-tudományos
fejletséget, mint te, aki az információs társadalom infjú titánja
vagy. ha jól idéztelek.

V> Ezen segithetne egy kikapcsolhato szabadonfuto, ami ugy tudom a trabiban
V> volt is. Alacsony sebessegnel ki lehetne kapcsolni, motorfekhez,
V> magasabb sebessegen meg be.

a motorfék nagyon fontos az autoban(ha megengeded, hogy ennyit
tudjak). nyilván klassz lenne egy kapcsolható. ismét egy döntési
helyzet, amit lehetne jól is és lehetne állatian szarul meghozni.
semmi, de semmi baj nincs a motorfékkel. az kell, csak tudni kell
használni. csak egy pl. egy hosszú szerpentinen lefelé nincs az a fékfolyadék,
ami ne forrna fel, aztán akkor lehetne imádkozni. hó, jég, minden
szállnál el, mint a sohaj. fékbetét- (amire azbesztport írtál, holott
már évtizedek óta nincs azbeszt benne)-csere, lehetne minden hónapban.

V> Esetleg automatika vezerelhetne, vagy csak
V> az 1-2 fokozatokban mukodne, amikor a motorfek nagyon durva hatasu.
V> De igazabol felesleges, mert tenyleg lehet menni lassan is az autoval.
V> Ha mast nem is, ezt megtanulja az ember a rutinpalyan :)

gyakran elõfordul menetközben, hogy az ember megérzi, hogy a motorfék
milyen 1-2-ben...



a vénember.




More information about the Elektro mailing list