Kozcelu erdeklodes...

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Sat Jun 12 15:25:16 CEST 2004


Szia,

2004. június 12., 14:52:26, írtad:

M> Hali!

M> Ugy latszik megint felre lettem ertodve... szoval en 100%ban 
M> osztom a NE NYOMJAD A GAZT, mint az allat nezetet... sot... 
M> nem is 2l autom van, hanem egy corsa...

...

M> Ott, ahol nindokolt, igen is legyen 50, vagy kevesebb... A tabla 
M> vonalatol ervenyes ez igaz... de ha a tabla egy kanyar utan van.... 
M> kozvetlenul, es ott varnak Rad... ilyen peldam is van, csak 
M> pontosan nem emlexem melyik uton, nem akarok hulyeseget 
M> mondani...

mennyit mondjak? M3-as bevezetőn tudok 3 olyan helyet, ahol úgy
mérnek, hogy esélyed nincs elkerülni (hacsak vki már meg nem szívta és
a sok hirtelen fékezésből nem gondolsz rá), ugyanakkor semmi értelme,
mert ott aztán senki nem futhat át, nem léphet le, hely is van(3 sáv),stb.
végig védett útvonal. lehetne végig 100-as tábla.

M> 2l auto: nem tudsz vele menni 30-at, mert ha benzines, rangat, 
M> mint a nyavaja.. HANGSULYOZOM: NEM ILYEN AUTOM VAN.... :-
M> )

áll itt a kertben egy 2L-es is. remekül lehet vele menni 30-al is,
anélkül, hogy rángatna. hovatovább, a 3L-essel is lehet menni 30-al,
anélkül, hogy rángatna. sőt. a nagy nyomaték miatt a nagyobb motorral
sokkal finomabban lehet menni lassabban is. (ez is a vzetési élmény
része pl.)

nem az a lényeg, hogy mekkora a motor, a lóerő, hanem az, hogy aki
vezeti a gépet, az tudja-e (úgy) vezetni, hogy senkiben(magában) ne tegyen vele
kárt. ez ugyebár a képzettségtől(rutin, kresz, műszaki), és az adott egyén
szellemiszínvonalától függ. egyébb esetben viszmajor van, de az ellen
meg nincs mit tenni.

ezt írtam anno, mikor én is eszetlenül száguldozó barom plecsnit kaptam
itt a listán. csak hát...
és sem ütöttem el még senkit, sem embert, sem kutyát, sem macskát,(nem
is tervezem:-) ) annak ellenére, hogy "szerintem,ugysemtudodkihasználni autoval" járok.

M> PS: aki tud, irany a Burabu... most voltam, sok cucc van a 
M> borzen.. nagyon erdemes kinezni...

mi az a Burabu?




More information about the Elektro mailing list