Hideginditas
Tóth László
laszlo.toth at delta.hu
Fri Jun 11 13:10:05 CEST 2004
igen, van plusz egy befecskendezö szelep. a k-jetronik állandó
befecskendező, tehát a kitöltési tényező 100%. nem tudsz ezzel játszani.
ujjabbak esetében nem tudom. a turbon sose megy át a benzin, az pirosan
szokott izzani néha, és lenne nagy bádá-bumm... A karbi szerintem nem
sima, de ugyanolyan elven megy mint a mezei, csak több benzint képes
átenmgedni (nagyobb torok, venturi stb)
Laca
Moczik Gabor wrote:
> Tóth László wrote:
>
>> A Bosh K-jetronikot ismerem, ez egy elég régi mechanikus injektor.
>> Itt a hideginditás ugy van megoldva, hogy van egy u.n. hő-idő
>> kapcsolo, ami csak akkor kapcsol, ha a motor 35 C alatt van, és akkor
>> is csak pár másodpercre. Sorba van kötve a hideginditó szeleppel, ami
>> a szivosorra van kötve, az ac pumpátol kapja magas nyomáson a
>> benzint, és hideg motornál többlet benzint fecskendez be.
>
>
> Nem egeszen vilagos. Ez egy olyan megoldas, hogy a normal injektorok
> mellett van ez a hidegindito szelep, ami meg tud befecskendezni?
>
> Ha siman nagyobb kitoltesi tenyezot adok az injeltoroknak, az nem jo?
>
>
>> Amit én láttam eddig régi turbós autót (azon még látható volt mi hova
>> megy), ott a karburátor tetejére ment a turboból a levegö, ott ahol a
>> normál karbinál a légszűrő volt (ford 2.8 V6-os motorok).
>
>
> De gondolom ott a tubohoz valo karburator van. Allitolag _biztos_ hogy
> nem mukodik, ha a levegoszuro es a karbi koze bekotom. Most jott az az
> otlet, hogy ha a turbot a keverekbe iktatom, azaz a karbi kimenete es
> a torok koze, az nem jo? Feltetelezem hogy nem, mert a turboba igy
> bemegy a benzin is.
>
More information about the Elektro
mailing list