Hideginditas

Tóth László laszlo.toth at delta.hu
Fri Jun 11 13:10:05 CEST 2004


igen, van plusz egy befecskendezö szelep. a k-jetronik állandó 
befecskendező, tehát a kitöltési tényező 100%. nem tudsz ezzel játszani. 
ujjabbak esetében nem tudom. a turbon sose megy át a benzin, az pirosan 
szokott izzani néha, és lenne nagy bádá-bumm... A karbi szerintem nem 
sima, de ugyanolyan elven megy mint a mezei, csak több benzint képes 
átenmgedni (nagyobb torok, venturi stb)

Laca

Moczik Gabor wrote:

> Tóth László wrote:
>
>> A Bosh K-jetronikot ismerem, ez egy elég régi mechanikus injektor. 
>> Itt a hideginditás ugy van megoldva, hogy van egy u.n. hő-idő 
>> kapcsolo, ami csak akkor kapcsol, ha a motor 35 C alatt van, és akkor 
>> is csak pár másodpercre. Sorba van kötve a hideginditó szeleppel, ami 
>> a szivosorra van kötve, az ac pumpátol kapja magas nyomáson a 
>> benzint, és hideg motornál többlet benzint fecskendez be.
>
>
> Nem egeszen vilagos. Ez egy olyan megoldas, hogy a normal injektorok 
> mellett van ez a hidegindito szelep, ami meg tud befecskendezni?
>
> Ha siman nagyobb kitoltesi tenyezot adok az injeltoroknak, az nem jo?
>
>
>> Amit én láttam eddig régi turbós autót (azon még látható volt mi hova 
>> megy), ott a karburátor tetejére ment a turboból a levegö, ott ahol a 
>> normál karbinál a légszűrő volt (ford 2.8 V6-os motorok).
>
>
> De gondolom ott a tubohoz valo karburator van. Allitolag _biztos_ hogy 
> nem mukodik, ha a levegoszuro es a karbi koze bekotom. Most jott az az 
> otlet, hogy ha a turbot a keverekbe iktatom, azaz a karbi kimenete es 
> a torok koze, az nem jo? Feltetelezem hogy nem, mert a turboba igy 
> bemegy a benzin is.
>




More information about the Elektro mailing list