Hideginditas
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Fri Jun 11 00:20:26 CEST 2004
pyxys1 wrote:
>Szia,
>
>2004. június 10., 19:27:27, írtad:
>az alfa164 3.0 motor nem emeli az alapjáratát. hidegen beindítom, és
>simán 800-900 az alapjárat, akármikor.
>az alfa155 2.0 az meg hidegen beindítva elõszõr 1200 körül megtartja,
>majd kicsit lejjebb engedi, míg néhány perc múlva beáll az igazi
>alapjárat.
>sose értettem, hogy az elsõ hogyan csinálja. mert ha dúsabb a
>keverék, akkor magasabbnak kellene lennie a fordulatszámnak.
>
nem kell magasabb legyen az alapjarat . mindegy milyen dus a kevereked -
ha eleg akkor annyit kell adni a motornak amivel tartani tudja az eloirt
alapjaratot .
a nagyobb motorok nem szoktak hisztizni : jeep 4.0 800rpm - ha esik ha
fuj - ha uresen jar , ha harmadikban van a valto .
de pl aprilia caponord etv mille - sagem injektorral : belso bellitas :
a szamitogep altal tartott fordulat hofok fuggvenyeben :
-10 2090
-4 1940
14 1690
24 1640
34 1590
44 1540
54 1465
64 1390
74 es afolott 1340
keverek kompenzacio (a/f arany kompenzacio - kivonja az erteket a
megcelzott lambda ertekekbol)
-10 1
-4 1
4 1
14 1
24 0.5
34 0.4
44 0.3
54 0.2
64 es afolott 0
tehat a kisebb motor valoszinuleg azert emeli az alapjaratat ha hideg
van hogy legyen nyomatek , ne akarjon lefulladni
a nagyobbnal eleg a nyomtek boseggel , igy nem kell porgetni , tartja az
alapjarati levego szervoval es kesz .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list