Hideginditas

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Thu Jun 10 17:55:39 CEST 2004



Szia,

2004. június 10., 17:28:10, írtad:

MG> Hi!

MG> Muszaly vagyok itt kerdezni, bar mar van autos levlista, csak senki sincs 
MG> rajta...

MG> Szoval: az inkektoros autoknal a hideginditast joval tobb benzin 
MG> injektalasaval, vagy mint regen a karburatornal a fojtoszelep 
MG> visszafogasaval oldjak meg?

MG> 2. ha turbochargert hogyan kell bekotni egy karbis kocsiba? Allitolag nem jo 
MG> ha a levego beszivo helyre kotom, mert ott vakuumnak kell lennie, de a turbo 
MG> nyomast fog eloallitani es nem fog mukodni. Ha meg a torokba nyomok a 
MG> turboval, akkor honnan fogja tudni a karburator, hogy mennyi benzint 
MG> keverjen hozza?


ha egy szívómotorra akarsz tutbofeltöltőt tenni, akkor egy mentőt ne
felejts el odarendelni. ugyanis a turbós motorok nem csak annyiban
különböznek a szívómotoroktól, hogy van rajtuk egy csiga, hanem
mechanikailag sokkal erősebb anyagokból vannak. egy hengerfej
lerobbanás simán benne van a pakliban. hengerfej lehúzó csavarok
megnyúlnak, hengerfejpakolás sittysutty, szanaszét fog fújni, és nagy kampec lesz belőle.
jó esetben egy motorgenerállal megúszod. (viseltesebb motornál nem
valószínű). ha esetleg nem esik szét a motor, akkor viszont a hirtelen
megnövekedő nyomatéktól tuti, hogy csapágyas lesz rövid időn belül.
ha a töltőlevegőt visszaszabályozod, hogy ne legyen túlnyomás, akkor
meg kár rátenni, mert csak nő a fojtás a motoron.

a szívómotorokat szivó üzemre tervezik, a feltöltött motorokat meg
feltöltésre. ennyi.


--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            
web:  www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu




More information about the Elektro mailing list