Hideginditas

Tóth László laszlo.toth at delta.hu
Thu Jun 10 17:38:38 CEST 2004


A Bosh K-jetronikot ismerem, ez egy elég régi mechanikus injektor. Itt a 
hideginditás ugy van megoldva, hogy van egy u.n. hő-idő kapcsolo, ami 
csak akkor kapcsol, ha a motor 35 C alatt van, és akkor is csak pár 
másodpercre. Sorba van kötve a hideginditó szeleppel, ami a szivosorra 
van kötve, az ac pumpátol kapja magas nyomáson a benzint, és hideg 
motornál többlet benzint fecskendez be.

Amit én láttam eddig régi turbós autót (azon még látható volt mi hova 
megy), ott a karburátor tetejére ment a turboból a levegö, ott ahol a 
normál karbinál a légszűrő volt (ford 2.8 V6-os motorok).

Remélem segített.

Laca


Moczik Gabor wrote:

> Hi!
>
> Muszaly vagyok itt kerdezni, bar mar van autos levlista, csak senki 
> sincs rajta...
>
> Szoval: az inkektoros autoknal a hideginditast joval tobb benzin 
> injektalasaval, vagy mint regen a karburatornal a fojtoszelep 
> visszafogasaval oldjak meg?
>
> 2. ha turbochargert hogyan kell bekotni egy karbis kocsiba? Allitolag 
> nem jo ha a levego beszivo helyre kotom, mert ott vakuumnak kell 
> lennie, de a turbo nyomast fog eloallitani es nem fog mukodni. Ha meg 
> a torokba nyomok a turboval, akkor honnan fogja tudni a karburator, 
> hogy mennyi benzint keverjen hozza?
>




More information about the Elektro mailing list