Hideginditas
Tóth László
laszlo.toth at delta.hu
Thu Jun 10 17:38:38 CEST 2004
A Bosh K-jetronikot ismerem, ez egy elég régi mechanikus injektor. Itt a
hideginditás ugy van megoldva, hogy van egy u.n. hő-idő kapcsolo, ami
csak akkor kapcsol, ha a motor 35 C alatt van, és akkor is csak pár
másodpercre. Sorba van kötve a hideginditó szeleppel, ami a szivosorra
van kötve, az ac pumpátol kapja magas nyomáson a benzint, és hideg
motornál többlet benzint fecskendez be.
Amit én láttam eddig régi turbós autót (azon még látható volt mi hova
megy), ott a karburátor tetejére ment a turboból a levegö, ott ahol a
normál karbinál a légszűrő volt (ford 2.8 V6-os motorok).
Remélem segített.
Laca
Moczik Gabor wrote:
> Hi!
>
> Muszaly vagyok itt kerdezni, bar mar van autos levlista, csak senki
> sincs rajta...
>
> Szoval: az inkektoros autoknal a hideginditast joval tobb benzin
> injektalasaval, vagy mint regen a karburatornal a fojtoszelep
> visszafogasaval oldjak meg?
>
> 2. ha turbochargert hogyan kell bekotni egy karbis kocsiba? Allitolag
> nem jo ha a levego beszivo helyre kotom, mert ott vakuumnak kell
> lennie, de a turbo nyomast fog eloallitani es nem fog mukodni. Ha meg
> a torokba nyomok a turboval, akkor honnan fogja tudni a karburator,
> hogy mennyi benzint keverjen hozza?
>
More information about the Elektro
mailing list