elektromos auto
Kathi Imre
imre.kathi at titasz.hu
Thu Jun 3 10:14:01 CEST 2004
akkor lehet, hogy félreértettél.... Nekem diesel autóm van, amiben van egy külön vákuumszivattyú, annak a membránjával volt gond, az volt lyukas. Magyarul a vákuum helyett (szerintem, mert olaj volt benne rendesen) a kartergáz "táplálta" a vákuumcsövemet, ami a "diszkoszhoz" csatlakozik. De ennek ellenére nem volt nehéz benyomni a pedált....
Üdv, Imi
imre.kathi at titasz.hu
________________________________
Feladó: elektro-bounces at tesla.hu meghatalmazó: Vomberg István
Küldve: 2004. 06. 03., Cs 9:53
Címzett: Elektro
Tárgy: RE: elektromos auto
Auts knyvesboltban van rengeteg irodalom, n is onnan okosodtam.
A vkumdobot kvlrl gondolom mr lttad. Egy diszkosz, keresztbe
tfrva a ffkhengerrel.
Van benne egy membrn, melynek az egyik oldala csatlakozik a vkumra egy
visszacsap szeleppel, a msik oldala (ami feld, a sofr fel esik)
szintn, de a pedl lenyomsa oda levegt enged be. Ennek ugye kt
kvetkezmnye van.
1. Ha elmegy a vkum akkor azrt egy darabig a visszacsap szelep
megtartja a dobban, tudsz fkezni mg 1-2-t. Ilyen trtnhet karambolnl
pldul.
2. Ha viszont mr leveg van benne, akkor gond van, mert a leveg
ellenben kell nyomnod a fket, jval nagyobb er kell hozz, mintha ott
sem lenne a membrn.
I.
2004-06-03, cs keltezssel 08:28-kor Kathi Imre ezt rta:
> n csak lertam a tapasztalatomat, de komolyan rdekelne az aut ilyen jelleg "extrinak" a mkdse, de nincs semmi irodalmam hozz. Ha tudsz linket hozzjuk, krlek kldd el (akr magnban is).
> Egybknt mit kell azon rteni, hogy elmegy a vkuum? Kilyukad a "rendszer"?
> Kszi a segtsget elre is!
--
Vomberg Istvn <vomberg at chemotron.hu>
Chemotron Inc. www.chemotron.hu
More information about the Elektro
mailing list