elektromos auto
Fuzesi Arnold
arno at externet.hu
Thu Jun 3 09:57:52 CEST 2004
Nem értem.
Nekem lyukas a membran, rendesen rá kell lépnem, ha satuzni akarok.
Próbáltam lehúztam anno, ledugóztam a nyilást, hogy ne szivjon falsot a
motor.
(Rásegító csöve nem lett ledugózva)
Az autoval nem lehetett megallni. Majd kiszakadt a pedal a helyeről, de a
satuzasnak meg csak a közelében sem volt.
50/60km/h-nal.
Miven nem értesz egyet?
Arnold
----- Original Message -----
From: "Vomberg István" <vomberg at chemotron.hu>
To: "Elektro" <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, June 03, 2004 7:58 AM
Subject: RE: elektromos auto
> Ne bosszantsatok már...
>
> Tessenek megismerni a fékrásegítő működését, utána nem beszéltek ilyen
> szamárságokat keresztbe egymásnak.
>
> Ha lukas a membrán, akkor "átmegy" normál fékbe a rendszer, ha elmegy a
> vákum, akkor viszont neked kell a levegő ellenében dolgozni, azért van
> "tégla a pedál alatt" érzés a fékezés közben.
>
> I.
>
> 2004-06-03, cs keltezéssel 07:51-kor Kathi Imre ezt írta:
> > nekem mindig sikerült... Ugyanis úgy vettem meg az autómat, hogy nem
működött benne a rásegítő (lyukas volt a vákumszivattyú membránja) és nem
tudtam róla. Tehát így szoktam meg a fékezést. Nem rég a futómű beállításon
hívta fel a figyelmemet a szerelő, hogy nem megy a rásegítő. A javítás után
meg az volt szokatlan, hogy "túl jól fog a fék". Azóta visszaállt a lábam,
már nem érzem a hatását......
> > Üdv, Imi
> > imre.kathi at titasz.hu
> > ________________________________
> > > Fekrasegiteses autoval _nem_lehet_megallni fekrasegites nelkul emberi
ido
> > > alatt. Csak lassulni. Ugy túlrobogtam
>
> --
> Vomberg István <vomberg at chemotron.hu>
> Chemotron Inc. www.chemotron.hu
>
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list