elektromos auto

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Wed Jun 2 11:00:32 CEST 2004


Hát ja...
Nekem meg rángatott a motor, felteteleztem falsot sziv valahol.
Devander vagy hogyirjak lekot, ledugozom a nyilast, ahonnan kapta a
vakuumot, hogy megnezzem mi a helyzet.
Fekrasegiteses autoval _nem_lehet_megallni fekrasegites nelkul emberi ido
alatt. Csak lassulni. Ugy túlrobogtam
az utcánk bejáratán, hogy öröm volt nézni. Pedig csak 50-60-al mentem.
Dobbenet meghatározó élmény. Olyan mintha egy tegla alatta lenne a
fekpedalnak. Hiaba nyomod jobban, be van keményedve, és nem fog jobban.

Arnold
----- Original Message ----- 
From: "Topybear" <topybear at chello.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Wednesday, June 02, 2004 10:26 AM
Subject: Re: elektromos auto


At 01:22 2004.06.02. +0200, you wrote:
>Régi skoda 105-ben simán nem volt fékrásegítés.
>És meg lehetett vele állni.
>Viszont ha egy fékrásegítos autóban nincs meg a rásegítés, akkor ajajaj
van.
>:)

Ha jól emlékszem Trabantról 1600-as Zsigulira váltás után történt.
Esztergomba mindig Dobogókõ felé mentem; csöndes út, kellemesen árnyas,
kanyargós. Trabival mindig kikapcsolt motorral gurultam le a hegyrõl,
motorfék úgysincs, élveztem a csöndet. :)) Elsõ út esztergomba a másik
járgánnyal, autó gurul lefelé, motor kikapcs. Elsõ kanyar, fék. Minden
rendben volt, akkor még volt nyomás a rendszerben. :) Második kanyar, fék.
Mintha a kocsi alját próbáltam volna lenyomni az aszfaltra... Na ettõl
kezdve vége volt a csöndes gurigázásnak.

Topy







More information about the Elektro mailing list