elektromos auto
Moczik Gabor
progzmaster at freemail.hu
Wed Jun 2 00:01:07 CEST 2004
Hi!
Latom alakul a topic, par hozzaszolas:
En meghagynam a difit, futomuveket, hidraulikus feket. Ugy oldanam meg a
fekezest, hogy a gazpedal elengedesekor fullosan visszataplalo felkezes
legyen, igy ha lassitani akarok, akkor egy picit el kell engedni a gazt,
faszan fekezni fog. Ha meg teljesen elengeded, akkor lefejeled a szelvedot,
szoval szokni kell, de legalabb elektronikus.
Ha meg valami gaz van, akkor ott a hidraulikus fek.
Az automatikus kerek/vezerles figyeles, ami befekez ha valami
rendellenesseget talal, szerintem inkabb felejtos. Nem tudod egy
elektronikaval kitalalni, hogy az adott forgalmi helyzetben mi a legjobb
megoldas. Celszeru egy konnyen elerheto kapcsolo (pl. a kuplung pedallal
kapcsolhato), ami kozvetlenul a motor(ok) kapcsait bontja a vezerlestol, igy
akarmi is van, a hidraulikus fekkel meg lehet allni.
Hidraulikus fek:
Valaki irta hogy ket fek-kor van. A vakumos fekrasegitohoz van egy plusz
kor. Ha az kinyiffan, van fek. Ha valamelyik feknel elmegy az olaj, szevasz.
Mult heten pont ezzel szivtam meg, szerencse hogy csak a haz elott...
Akku:
Zseles, spiralcellas akksik eleg jo parameterekkel birnak, az nem lenne
jo? (az amper adatok mellett mondjuk az ara is eleg magas...)
--
((( Móczik Gábor )))--((( hu <- DOT <- freemail <- AT <- progzmaster )))
((( ICQ=171823363 )))
More information about the Elektro
mailing list