elektromos auto

Moczik Gabor progzmaster at freemail.hu
Wed Jun 2 00:01:07 CEST 2004


Hi!

Latom alakul a topic, par hozzaszolas:

En meghagynam a difit, futomuveket, hidraulikus feket. Ugy oldanam meg a 
fekezest, hogy a gazpedal elengedesekor fullosan visszataplalo felkezes 
legyen, igy ha lassitani akarok, akkor egy picit el kell engedni a gazt, 
faszan fekezni fog. Ha meg teljesen elengeded, akkor lefejeled a szelvedot, 
szoval szokni kell, de legalabb elektronikus.

Ha meg valami gaz van, akkor ott a hidraulikus fek.

Az automatikus kerek/vezerles figyeles, ami befekez ha valami 
rendellenesseget talal, szerintem inkabb felejtos. Nem tudod egy 
elektronikaval kitalalni, hogy az adott forgalmi helyzetben mi a legjobb 
megoldas. Celszeru egy konnyen elerheto kapcsolo (pl. a kuplung pedallal 
kapcsolhato), ami kozvetlenul a motor(ok) kapcsait bontja a vezerlestol, igy 
akarmi is van, a hidraulikus fekkel meg lehet allni.

Hidraulikus fek:
   Valaki irta hogy ket fek-kor van. A vakumos fekrasegitohoz van egy plusz 
kor. Ha az kinyiffan, van fek. Ha valamelyik feknel elmegy az olaj, szevasz. 
  Mult heten pont ezzel szivtam meg, szerencse hogy csak a haz elott...

Akku:
   Zseles, spiralcellas akksik eleg jo parameterekkel birnak, az nem lenne 
jo? (az amper adatok mellett mondjuk az ara is eleg magas...)

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( hu <- DOT <- freemail <- AT <- progzmaster )))
((( ICQ=171823363 )))




More information about the Elektro mailing list