Re: Kaszni csavarodás, volt:Re: tolerancia biztositek
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Fri Jul 30 20:51:23 CEST 2004
Szia,
2004. július 30., 20:27:21, írtad:
KG> Üdv!
>>kerékfelfüggesztésnek pont ez a lényege, hogy bizonyos határok között
>>a futómû vigye el a tekeredést(nálam kb 35-40cm az, amíg a kaszni nem
KG> Messzire nem ásnám be magam a dologba, de
KG> ugye, ha a bal elso kerék 1 centivel feljebb áll,
KG> mint a többi, akkor a rugó összébb nyomódik.
KG> Azám, de azt a rugót felülrol támasztja valami.
KG> Az meg a kaszni.
nem. nem ilyen eccerû a helyzet, hiszen akkor ha ez így lenne, egy
perkoláskor, mikor csak az egyik kerék van a járdán, akkor a kasni nem
bírna vízszintes maradni. márpedig marad...
KG> Ekkor az történik, hogy a kaszni
KG> bal elejét valaki egy picit megemeli, mert olyan nincs,
KG> hogy a rugót valami ne tartsa ellen.
nem, mert ha a kasznit emeled, nyilván a kaszni emelkedik, da ha
akereket emeled, ott nem csak a golyaláb van, hanem mindenféle egyébb
cuccok.
KG> Mármost tetszik- nem teszik, az _csavarja _ a kasznit.Még az én
KG> böhöm 1600 kilós állatom is megérzi.Vagy csak én
KG> vagyok finnyás?
szerintem ez nem finnyásság kérdése, de ha ez történik, akkor ott
tényleg lehet vmi baj. ez a dolog, csak akkor lehet így, ha nagyon
erõsek a rugók, tulképen csak ha kõkemény a futómû. pl egyes
teherautók hátsó, laprugós szerelvényei ilyenek, de ott az azért van
így, mert nem a komfortosság a lényeg, hanem a bazinagy teherbírás.
személyautónál, ha így lenne, akkor nagggyon kényelmetlen lenne
autózni benne.
KG> Gyula
--
Üdvözlettel,
pyxys1
web: www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu
More information about the Elektro
mailing list