Rezgesek +italok erleles
Duzso
duzso at freemail.hu
Wed Jul 28 17:40:46 CEST 2004
Ipari hűtőkamra kompresszorok forgó tengelyes meghajtásúak, ezert ez nem
probléma. És nem kell kész klímát venni, csak egy kompresszor, két hőcserélő
némi rézcső, csap és a gáz.
És a hűtőkőzeg itt is szimeringel van bezárva. Ennek ellenére 20 éveket
elmennek ezek a kompresszorok.
>>Szerintem a legoptimálisabb megoldás, ha egy viszonylag kicsi tehát kb
>>500 800 cm3 motor 4 ütemű 4 hengeres (pl fiat panda) főtengelyével a
>>generátort és valami ipari hűtőkamra kompresszorát hajtod meg.
>Na igen! Csakhogy a klimak mar adottak az osszes egysegukkel egyutt. Ezt
>rohadt nehez lenne kulso tengelyes meghajtasuva alakitani. :-)
>Amugy az elkepzeles oke.
>Az en verziomnak az az elonye viszont, ha barmiert nem megy a gazmotor,
>aram azert meg van, azaz futes is van.
>Kulonben az autokban hogy oldjak meg a kulso meghajtast ugy, hogy a
>hutokozeg megszokese nem egy-ket szimmeringen mulik? Mert ha azon mulik,
>akkor az egy jo nagy szr. Netan vmi magneses vagy hasonlo nyomatekatvitel
>van?
El tudom kepzelni, mert pl a hasznalati melegviz keringeto szivattyu forgo
reszenek a forgatasa egy rozsdamentes serleg falan at tortenik. Itt a
forgoresz egyuttal a szivattyu jarokereke is. Igaz, hogy rendkivul kis
teljesitmenyekrol van szo.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list