Rezgesek +italok erleles

Duzso duzso at freemail.hu
Wed Jul 28 17:40:46 CEST 2004


Ipari hűtőkamra kompresszorok forgó tengelyes meghajtásúak, ezert ez nem
probléma. És nem kell kész klímát venni, csak egy kompresszor, két hőcserélő
némi rézcső, csap és a gáz.

És a hűtőkőzeg itt is szimeringel van bezárva. Ennek ellenére 20 éveket
elmennek ezek a kompresszorok. 


>>Szerintem a legoptimálisabb megoldás, ha egy viszonylag kicsi tehát kb 
>>500 800 cm3 motor 4 ütemű 4 hengeres (pl fiat panda) főtengelyével a 
>>generátort és valami ipari hűtőkamra kompresszorát  hajtod meg.

>Na igen! Csakhogy a klimak mar adottak az osszes egysegukkel egyutt. Ezt
>rohadt nehez lenne kulso tengelyes meghajtasuva alakitani. :-)

>Amugy az elkepzeles oke.
>Az en verziomnak az az elonye viszont, ha barmiert nem megy a gazmotor,
>aram azert meg van, azaz futes is van.

>Kulonben az autokban hogy oldjak meg a kulso meghajtast ugy, hogy a
>hutokozeg megszokese nem egy-ket szimmeringen mulik? Mert ha azon mulik,
>akkor az egy jo nagy szr. Netan vmi magneses vagy hasonlo nyomatekatvitel
>van?

El tudom kepzelni, mert pl a hasznalati melegviz keringeto szivattyu forgo
reszenek a forgatasa egy rozsdamentes serleg falan at tortenik. Itt a
forgoresz egyuttal a szivattyu jarokereke is. Igaz, hogy rendkivul kis
teljesitmenyekrol van szo.

hjozsi





More information about the Elektro mailing list