Rezgesek +italok erleles

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Tue Jul 27 08:30:03 CEST 2004



Szia,

2004. július 27., 2:35:45, írtad:



ch> pyxys1 wrote:

>>>>
>>>>      
>>>>
>>ch> pont ezert van szo arrol hogy meg lehet-e csinalni valami egyszeru 
>>ch> blokkbol - hiszen az alfa szuper injektora a nyomtekrugalmassagot es a 
>>ch> szeles fordulatszamtartomanyt szolgalja - allando fordulaton eleg egy 
>>ch> full-gagyi elektromos gyujtas es buta karbi es go :)
>>ch> imho egy friss lada blokk nyero valasztas .
>>
>>ok, csak egyet elolvastam a threadból, és tulképen beleszóltam
>>olyanba, amibe nem kellet volna:-))))
>>
ch> tulajdonkeppen nem volt egy rossz hozzaszolas , mert ramutat par dologra :
ch> nem lenne jo eromunek egy 16 v 24 szelepes vagy turbos motor - nem cel 
ch> az uberfasza elektronika . egy stabil , suulyos blokk , valami massziv 
ch> felfogatassal , eros kipufogo - szivocso  es kipufogo -viz hocserelovel 
ch> - igazi buta tusko , high-tech kornyezetben :)

ch> a foldgaz befecskendezes megoldhato teljesen mechanikusan , a vezerles 
ch> mikrokontrolleres ujjgyakorlat :)
ch> barmennyire is a kispolakra szeretnek szavazni - sajnos a leghutes 
ch> kizarja - barmilyen tokeletes is lenne egyebkent a feladatra .
ch> talan egy huvelyes blokk ...
ch> volga 2.4 ?

ch> bye
ch> dexter

>>  
>>

tulképen azért írtam azt a levélkét, mert arra gondoltam, hogy talán
ezt is úgy érdemes megcsinálni, mint sok más, hogy ha má, akkor nem
érdemes elaprózni. ugye a kispolák vs. nagyobb motor esetén több dolog
is érdemel figyelmet.(nem kispolák leszólás céljából!)
nekem is volt kispolákom, és bizton állíthatom, hogy
-nem fogyasztott annyival kevesebbet, mint amennyivel kisebb.
-a zajszintje, több köbméterrel:-) nagyobb, mint egy alfa motoré(én maradok az alfa
motornál, mert errõl van tapasztalat, de nem annyira a márka a fontos,
mint a jelleg). vízhûtés kontra levegõ hûtés...
- tartóságát illetõen is azt gondolom, hogy a nagyobb motor, mivel
uakkora teljesítmény kivételekor, a megterhelés jóval kisebb,
nagyságrendekkel jobb lehet.
-a szervízelés esetén az adott alkatrész olcsósága nem biztos, hogy
valós olcsóságot takar, ha beleszámítjuk az állásidõket és a csere
gyakoriságot. (az én autómban most 437ezer km van(most éppen lepukkant,
mert király spanyol vezérmûszíjról lehullottak a fogak, de ez ugyebár
nem a motorjellegzetessége:-(, tehát, azt gondolom, hogy egy nem
városi, nem összevissza terheléses környezetben ez a
futásteljesítmény, akár 8,9szeresére is tervezhetõ, a megfelelõ
karbantartási munkán beiktatásával)
-ha van plussz energy, lehet visszatáplálni a mvm-nek, jön a zseton...
-a motor vezérlése nem egy rettentõ bonyi dolog, fõleg, ha
megelégszünk azzal, ami már adott. pont most láttam az utcán egy eladó
ilyen autót, 480e-re volt kiírva, szerintem 4kilóért el lehet hozni,
kaszni kiárul, futómû kiárul, motornak házikó, gáz be, és már üzemkész
is. azt nem tudom, hogy milyen generátort kellene, és honnan, de az
ígyis úgyis kell...

hát így kb ennyi, jutott eszembe a dologról.
meg az, hogy adott esetben tuti, hogy megkresem az érintetteket, hogy
milyen eredményt értek el, mert nekem most ugyan szite 0 a
villanyszlám, de ha lesz egy normális pecóm, akkor messze nem fogok
tudni leszokni errõl a sok villanyhasználatról.

--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            
web:  www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu





More information about the Elektro mailing list