Rezgesek +italok erleles

charles hoss dexter at bekesnet.hu
Sun Jul 25 03:39:41 CEST 2004



Acs Gabor wrote:

>Tudsz valami forrást, ahol az egyes autóknak meg van a nyomatékgörbéje?
>Bár az én esetemben valószínu ez tökmindegy: automata váltó, mindig 2000 körül
>kapcsol. Kivéve a sportfokozatot :)))
>
flame on :
regen amikor meg nem volt ilyen fejlett a marketing es autokat 
gyartottak , akkor volt teljesitmeny es nyomatek gorbe . azota fejlodott 
a technika es hulyultek az emberek .
jobban eladhato a jeep common rail diesel blokkja , mert ugyanolyan 
loeronel mint a benzines , 20%-al tobb nyomtekot ad le - papiron .
az hogy ez a nyomatek 2000-es 3200 kozott elerheto nem szamit mar - 
regen mondjuk kijott a blokkbol a max nyomatek 2000 korul es azt 
tartotta 5500-ig - de elindul mar 1000 rpm korul - eleg volt egy 
harom-negy-otsebesseges valto .
most a szuk tartomanyu szivattyumotorok koraban mar az automata is eleri 
a hatfokozatos valtot - mert annyit kellene kapcsolgatnod mint egy 
kamionsofornek .
persze ez akkor amikor teljesitmenyre vagy dinamizmusra van szukseged 
akkor hatrany , de occso :)
flame off .
teszteket kell nezegetni , es remelni hogy tisztessegesen megmertek a 
szerkentyut , es nem hamisit a gyar adatokat es blokkparametereket .
az egyik nemet marka pl eltolja a gyujtasat hogy lapos legyen a 
nyomatekgorbeje - persze ettol esetleg nem a nyomatekmaximumon fogyaszt 
a legjobban - hiszen a valosagot nem is lathatod - igy nem jarathatod a 
gepet a neki idealis tartomanyban .- eldobnak egy keves teljesitmenyt 
hogy agyhalottabba tehessek az amugy tulhegyezett blokkot . de ugye nem 
a hasznalhato blokk az eladhato , hanem a biztosito altal eroltetett 
1600 ccm -bol kell kifacsarni a maximumot - oriasi elogyujtassal , 
eszetlen fordulaton . de nem szamit - harom evre keszulnek - maximum


bye
dexter


>
>
>  
>




More information about the Elektro mailing list