OT km_ora maskent
Barcza Gergely (M&F)
gergob at maxtm.hu
Wed Jan 28 09:52:46 CET 2004
Egyebirant itt is hasonlo a helyzet, mint az ittasan vagy bodultan
elkovetett jarmuvezeteskor.
Semmilyen jogszabaly nem vizsgalja, hogy milyen okbol ment gyorsabban az
auto, hanem vagy meg tudja allapitani a tenyt hogy gyorsabban ment, vagy
nem.
Ha gyorsabban ment a megengedettnel, akkor kivegzes.
Az ittas vezetok nemelyike szokott azzal vedekezni, hogy valami
ferdeszemu kajat evett es ez erjedt meg a gyomraban nem is ivott semmit.
Na de arra meg nem gondol egyik sem, hogy az teljesen mindegy mitol van
a vereben alkohol... sem igy-sem ugy nem vezethet.
Szoval az mindegy mitol mentel gyorsabban.
A masik: traffis mereskor lehet kekeckedni, de mivel vezetoi utasitas
van ra (aminek a betartasat ellenorizik is), igy az OMH jegyzokonyvnek,
a lezerbiztonsagi jegyzokonyvnek, kezeloi igazolasnak mind ott kell
lennie es ervenyesnek kell lennie, az is.
A harmadik: jaror gkv. versenyeken szokott lenni olyan feladat, hogy
letakart kilometeroraval kell vezetni az autot, meghatarozott
sebesseggel, amit mernek.
Nagy atlagban az 50km/h-nal +-2km/h-val sikerul mindenkinek. Szoval csak
ovatosan... es a roman rendor sem mondott nem igazat.
(Aki sokat vezet be tudja allitani a lababan levo tempomatot barmire es
eleg pontosan.)
More information about the Elektro
mailing list