Diesel hidegben nem indul

Füzesi Arnold arno at freemail.hu
Thu Jan 8 22:04:43 CET 2004


Nekem meg olasz benzines.

Igazi vesztesek vagyunk asszem! :))
A világ két legszarabb autoja -mint tudjuk a magyar koztudatbol-ugyanis a
francia, meg az olasz.
Csak a baj van mindkettővel.
Ráadásul csúnyák is, semmi stílus nincs bennük, és annyira de annyira
kényelmetlenek.
Vezetési élmény gyakorlatilag nulla mindkettőben.
Műszaki tartalom szintén nulla mind a kettőben, és ami kevés van bennük az
is állandóan rossz.


Arnold
----- Original Message ----- 
From: "Varga Zoltán" <radios at satrax.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, January 08, 2004 9:44 PM
Subject: Re: Diesel hidegben nem indul


> Nem akarok politizálni, és rendes magyar embernek tartom magam, de ívben
> lesz...om ezt a francia bojkottot.
> Ami meg a BX-et illeti, olvastam a német ADAC statisztikáját, miután
> kijöttek Mo.-n a dizel AStrák, és bizony, az Astrát nagyon lehúzták, ők,
> a németek, a sajátjukat! A német sárga angyal kuncsaftjainak 60 %-a a
> dizel Astra volt, az összes többi tipus osztozott a 40 %-on.
> A BX-hez meg csak érteni kellene, mert a hidropneumatikus
> felfüggesztésnek _lelke van_.
> Apám BX-e szerinted 220 ezer km és 13 év után miért tökéletes még
> mindig? Mert _csak_ olyan szerelő látta eddig (nem sokszor), aki a tipus
> megjelenése óta BX-et javít. Az országban elsők között volt BX-e, és
> kijárt Franciaországba tanfolyamokra.
>
> Én csak azt mondom erre, hogy a következő autóm is francia turbodizel
lesz!
>



More information about the Elektro mailing list