Diesel hidegben nem indul
Varga Zoltán
radios at satrax.hu
Thu Jan 8 21:11:49 CET 2004
Egyszerű a magyarázat: A franciák tudnak dizelt csinálni.
A BX dizelje meg a maga idjében a világ legjobb dizelje volt.
Az enyém ZX, de két izzítással pöccre indul.
Z.
szm írta:
> Rosszmajuan csak annyit mondanek: mer medditeran auto.
> Az olasz piacon arult BX-ek nagyreszeben sincs gazolaj elomelegito,
> gondolom ebben sincs. Nehany ezer FT-ert lehet bontobol kapni,
> vezerleset nem ismerem, de valszeg beepitheto utolagosan.
> Nekem 150ezer km biztosan van a befecskendezocsucsokban
> (lehet hogy tobb, ennyit en tettem bele) es indul(BX).
> Persze lehet a porlasztocsucs totalkaros.
> Udv;szm
>
> ----- Original Message -----
> From: "Pölös Attila" <microlin at mail.datanet.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Thu-08-Jan-04 11:48 AM
> Subject: OT: Diesel hidegben nem indul
>
>
> Hello
> Amiota minuszok vannak az Uno-t szinte lehetetlen
> beinditani. Miert szamit az a par fok kulonbseg?
> Mi tortenik ilyenkor? A tippjeim:
>
> 1. Az eleve hidegebb levego suriteskor nem melegszik
> fel annyira, hogy begyulladjon az uzemanyag. Dehat,
> csak mondjuk 10 fokkal hidegebb a surites kezdeten,
> akkor a vegen is csak 10 fokkal hidegebb mint meleg
> idoben, viszont a suritestol nagysagrendekkel forrobb lesz,
> szoval az a 10-20 fok kulonbseg nem szamit.
> 2. Hidegben kisebb a kompresszio a motorban, mert mondjuk
> az alu dugattyunak nagyobb a hotagulasa mint az acel
> hengerfalnak. (?)
> 3. A gazolaj hidegben surubb, ezert a porlasztocsucs nem
> szepen bepermetezi az egesterbe, hanem csak becsurog,
> es nem kepzodik robbanaskepes keverek.
>
> Igazabol arra szeretnek rajonni logikai uton, hogy
> porlasztocsucs csere megoldhatja-e a problémát.
> A zoldkartyas ezt javasolta.
> Udv: Po:li
>
>
>
>
>
>
>
--
Z. "_"
(¤v¤)
((:.:))
Powerwed by UHU Linux ------m-m---
More information about the Elektro
mailing list