Diesel hidegben nem indul
Füzesi Arnold
arno at freemail.hu
Thu Jan 8 20:35:24 CET 2004
Ááá, kizárt, rosszul fogalmaztam asszem:
Beindult!!!!! a motor poccre, csak 400-500-as fordulaton gorcsolt, aztan
leallt.
Ha adtam gázt, akkor nagynehezen felporgott 1500-2000 kornyekere, de aztan
megint vissza.
4-5 inditozas utan mar eljart magatol, es szepen lassan felporgott az uzemi
hidegjárati 1400-1500-os fordulatra.
Jaj, lehet hogy az alapjárati szelep szorult csak meg...
Ez most ugrott be.
Ez egy PWM-el hajtott szelep, ami a falslevegőt adja a hideg motornak.
Hajlamos megszorulni. Tisztitani kell időnként.
Lehet, hogy a párás hideg időben befagyott kicsit...
Arnold
----- Original Message -----
From: "HWSW Famulus" <hwsw at famulus.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, January 08, 2004 12:57 PM
Subject: Re: Diesel hidegben nem indul
Akku allapota lehet eges
z mas is az elozo napi hasznalati mod okan...
KJ
----- Original Message -----
From: "Füzesi Arnold" <arno at freemail.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, January 08, 2004 12:04 PM
Subject: Re: Diesel hidegben nem indul
> Nekem is van egy kérdésem:
> Hogy lehet az, hogy egyszer -24 fokban pöccre indul az autó. (benzines)
> (Egy éjszakás állás után)
> Máskor -6 fokban egyszerűen alig tud felpörögni a sűrű olaj miatt valszeg.
> (Egy éjszakás állás után. De egész éjszaka brutál módon fújt a szél, és
> esett 30-40cm hó.)
>
> Ugyan azt az olajat használom.
> Arnold
> ----- Original Message -----
> From: "Pölös Attila" <microlin at mail.datanet.hu>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Thursday, January 08, 2004 11:48 AM
> Subject: OT: Diesel hidegben nem indul
>
>
> > Hello
> > Amiota minuszok vannak az Uno-t szinte lehetetlen
> > beinditani. Miert szamit az a par fok kulonbseg?
> > Mi tortenik ilyenkor? A tippjeim:
> >
> > 1. Az eleve hidegebb levego suriteskor nem melegszik
> > fel annyira, hogy begyulladjon az uzemanyag. Dehat,
> > csak mondjuk 10 fokkal hidegebb a surites kezdeten,
> > akkor a vegen is csak 10 fokkal hidegebb mint meleg
> > idoben, viszont a suritestol nagysagrendekkel forrobb lesz,
> > szoval az a 10-20 fok kulonbseg nem szamit.
> > 2. Hidegben kisebb a kompresszio a motorban, mert mondjuk
> > az alu dugattyunak nagyobb a hotagulasa mint az acel
> > hengerfalnak. (?)
> > 3. A gazolaj hidegben surubb, ezert a porlasztocsucs nem
> > szepen bepermetezi az egesterbe, hanem csak becsurog,
> > es nem kepzodik robbanaskepes keverek.
> >
> > Igazabol arra szeretnek rajonni logikai uton, hogy
> > porlasztocsucs csere megoldhatja-e a problémát.
> > A zoldkartyas ezt javasolta.
> > Udv: Po:li
> >
> >
> >
> >
> >
> >
>
>
More information about the Elektro
mailing list