Diesel hidegben nem indul

Pölös Attila microlin at mail.datanet.hu
Thu Jan 8 17:21:47 CET 2004


> A kompresszio hidegen kisebb, mint melegen. Ha nem ebben az iranyban
> dolgoznanak a hotagulasok, akkor ahogy bemelexik a motor elhervadna a
> lecsokkeno kompresszio miatt - nagyon nagy hidegben pedig mozdithatatlanul
> osszeszorulna, illetve kopna mint allat.

Hmm... Nade uzem kozben a dugattyu sokszaz fokos. Mit szamit
az a par fok diferencia, hogy inditaskor + 5 fokos van vagy - 5?
Persze lehet, hogy epp itt tart a kopas, es par tizezer kilometer
mulva mar + 5-ben se indulna...

> adagolo es a porlasztocsucsok szoraskepenek beallitasa
> egy jo szakival

Lehet a porlasztocsucsokon valamit allitani? Ha veszek ujakat,
azon is kell valamit allitani?

> nem fustol alapjaraton mint a Reichstag, es amugy jol
> megy az auto ha mar beindult (=rendben van a szoraskep)
> akkor nem szokott gond lenni veluk hidegen se.

Kicsit fustol melegen is, de a zoldkartyan meg megfelelt.
Foleg alapjaraton fustolog. Ha hosszu piros lampatol indulok,
akkor kinyom egy adag fustot. Alapjaraton nagyon rezonal
a motor meg a muszerfal, kormany, de ez eddig is ilyen volt.
Hidegben csak padlogazzal indul, ha egyaltalan. Utana
10-20 masodpercig erotlen, ha leszallok a gazrol leall,
de aztan normalisan mukodik. Legalabbis azthiszem nem
rosszabb, mint amikor meg indult hidegen.

> ha egy izzitogyertya nem mukodott jol, akkor nem idult a dog.

Izzitogyertyak mukodnek. Osszel kellett cserelnem, mert egy
kiegett, de most mind jo. En egyesevel cserelem, mert nagyon
fogynak, es draga.
Onindito porgeti mint atom, mert rajta van az akkutolton egesz ejjel.
Udv: Po:li



More information about the Elektro mailing list