Diesel hidegben nem indul
Borbas, Imre
Imre_Borbas at or.mxim.com
Thu Jan 8 16:22:44 CET 2004
> 0. Teendo akku kapacitas ellenorzes
> Megmondja van-e eselyed az elomelegites+inditast
> vegig jatszani rendesen.
>
> 1. Teendo pedig a hengerek kompresszio merese!
> Az sokat elarul majd....a motor valos allapotarol.
>
> KJ
>
> > Amiota minuszok vannak az Uno-t szinte lehetetlen
> > beinditani. Miert szamit az a par fok kulonbseg?
> > Mi tortenik ilyenkor? A tippjeim:
> > Udv: Po:li
>
Nekem Tipom volt, amikor megvettuk hasznaltan, az sem indult sokszor. Amit
csinaltam: akkucsere, adagolo es a porlasztocsucsok szoraskepenek beallitasa
egy jo szakival es az o tanacsara mind a negy izzitogyertya kicserelese
egyforma, megbizhato, jo minosegu tipusra (Bosch gyartmanyu volt, a konkret
tipust nem tudom mar). A Tipo nagyon erzekeny a szimmetriara, ha egy
izzitogyertya nem mukodott jol, akkor nem idult a dog. Egy masik szerelo
mindig csak a rosszat cserelte ki, de ezzel a modszerrel csak par honapra
javult meg, sokszor volt, hogy nyaron sem indult. Miutan beallitotta, nem
volt vele tobb gond. Ja, es az inditas ugy tortenjen, hogy miutan kialudt az
izzitogyertya visszajelzoje, azutan varj kb. 5-10 mp-et. Igy jobban
atmelegszik a hengerben a levego, valamint a bejovo hideg gazolaj sem teszi
tonkre a gyertyat. Nagy hidegben ki lehet probalni a ketszeres izzitast is.
Imi
More information about the Elektro
mailing list