Kompresszor
Moczik Gabor
progzmaster at freemail.hu
Fri Jan 2 22:41:13 CET 2004
jhidvegi wrote:
> Most mar elarulhatod :), hogy mekkora volt benne.
1.1kW-os volt, es 230V-rol, segedfazis konditeleppel.
> levegore vonatkozik, bar kezdek ketelkedni. Es szinten 8 bar nyomasu. Vagyis ha
> javasolhatom, 2 polusu motort valassz 3kW korulit (2900 folotti a fordulatszam),
> akkor kaphatsz egy ennel nagyobb legszallitast.
Igazabol, nem akarom 1:1-ben hajtani, szerintem ez a henger nem igazan fog
7-900-tol nagyobb fordulatot birni. Azaz, ha 1440-es motort teszek ra, akkor
1.5kW eleg kellene hogy legyen, meg 230V-rol is. De hogy ne legyen problema,
2.2-es lesz rajta! :-)
Koszi a szamitast!
> Es ugye benne van az a szerkezet, ami lehetove teszi, hogy az indulas ne nyomas
> alatt tortenjen!
Ebben is van, gondoltam ra! Amikor a nyomaskapcsolo kikapcsol, meghuz egy
magnesszelep, ami leengedi a levegot a hengerfejbol. Ha bekapcsol, akkor egy
idozito 1 masodpercig meg nyitva tartja a szelepet, hogy felporogjon a
motor, aztan hagy szoljon! (sajat konstrukcio...)
--
((( Móczik Gábor )))--((( hu <- DOT <- freemail <- AT <- progzmaster )))
((( Debian unstable )))-((( Kernel 2.4.20 )))-((( Celeron466 / 128Mb )))
((( --> Vigyázat! Ön súlyos közlekedési balesetet szenvedett. <-- )))
((( --> Kívánja, hogy a légzsák felfúvódjon? <-- )))
More information about the Elektro
mailing list