Kompresszor

Moczik Gabor progzmaster at freemail.hu
Fri Jan 2 22:41:13 CET 2004


jhidvegi wrote:
> Most mar elarulhatod :), hogy mekkora volt benne.

1.1kW-os volt, es 230V-rol, segedfazis konditeleppel.

> levegore vonatkozik, bar kezdek ketelkedni. Es szinten 8 bar nyomasu. Vagyis ha
> javasolhatom, 2 polusu motort valassz 3kW korulit (2900 folotti a fordulatszam),
> akkor kaphatsz egy ennel nagyobb legszallitast.

Igazabol, nem akarom 1:1-ben hajtani, szerintem ez a henger nem igazan fog 
7-900-tol nagyobb fordulatot birni. Azaz, ha 1440-es motort teszek ra, akkor 
1.5kW eleg kellene hogy legyen, meg 230V-rol is. De hogy ne legyen problema, 
2.2-es lesz rajta! :-)

Koszi a szamitast!

> Es ugye benne van az a szerkezet, ami lehetove teszi, hogy az indulas ne nyomas
> alatt tortenjen!

Ebben is van, gondoltam ra! Amikor a nyomaskapcsolo kikapcsol, meghuz egy 
magnesszelep, ami leengedi a levegot a hengerfejbol. Ha bekapcsol, akkor egy 
idozito 1 masodpercig meg nyitva tartja a szelepet, hogy felporogjon a 
motor, aztan hagy szoljon! (sajat konstrukcio...)

-- 
((( Móczik Gábor )))--((( hu <- DOT <- freemail <- AT <- progzmaster )))
((( Debian unstable )))-((( Kernel 2.4.20 )))-((( Celeron466 / 128Mb )))
((( -->  Vigyázat! Ön súlyos közlekedési balesetet szenvedett.   <-- )))
((( -->          Kívánja, hogy a légzsák felfúvódjon?            <-- )))



More information about the Elektro mailing list