gps+km_ora

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Sat Feb 7 00:44:45 CET 2004


Hello ghid,

2004. február 6., 23:25:07, írtad:

gnn> Figyelj, nezd meg hogyan, miket irsz...

amit írok, azt írom, nem vezetés közben teszem, és nem az írásomról
volt szó, hanem a vezetésről.

gnn> Ez arad a leveleidbol: indulat, agresszivitas...

tényleg, tök agresszív vagyok. ezt többen is megerősíthetik. még itt a
listán is.

gnn> Ha itt kijottel a sodrodbol, akkor nem hiszem, hogy az utakon ne
gnn> fordulna elo...

az indulat neked, miattad van,  mert egyszerűen nem hiszem el, hogy nem
érted, hogy mit mondok, és már 28szadszor írom le a nyilvánvaló
dolgokat. nem régen szépen lecsengett a dolog, erre megint előveszed,
ráadásul úgy, hogy azzal lehetőleg piszkálodj.
nem ismersz, nem tudsz rólam semmit, mégis agresszív, cserbenahgyó,
autómat fegyverként használó embernek mondasz.

gnn> Hany smiley-t tegyek oda, hogy eszrevedd? Vagy csak a sajat
gnn> indulatodtol nem latsz?

szmájlival lehet mindent elkenni? odaírsz egy nagy genyóságot, majd
szmájli, és kész?

gnn> Bar a hanyagul ulesre dobott fegyver, lehet, hogy nem megfelelo
gnn> tarolasi mod, de hat ez a te szakmad... :-)
gnn> En biztos nem mutogatnam...hacsak nem akarnam hasznalni is... :-)

mert te ilyen vagy. én nem hanyagul dobálodzom fegyverekkel és nem
ülésen tárolom. viszont ha kell használom. de te neked fogalmad nincs,
hogy mire.

>> mert nem az autóktól tartok, hanem a hülye, felelőtlen, 
gnn> figyelmetlen
>> béna, balfasz vezetőktől.
>> jó lenne, ha beletudnád valahogy eröltettni a fafejedbe,
>> hányszor kell még leírnom????

gnn> Fafejert neked sem kell menned a szomszedba... :-)
gnn> Hanyszor kell meg leirnom, hogy en is pontosan a hulye felelotlen
gnn> emberekrol beszelek, akik ha eros autot ereznek maguk alatt akkor
gnn> megvadulnak... Erted??????

a hülye ember a kisautóban is hülye, te meg ezt értsd már meg végre,
baker, nem az autó a hülye, hanem az ember.

gnn> Es sokan vannak!!!!

mindenféle autóban sokan vannak. kicsiben, közepesben, nagyban,
teherautóban, tők mindegy. neked valamiért csak a 300LE és a 200+
sebesség az ami határ, de hogy miért...  lefogadom, hogy soha az
életben nem láttál még olyan száguldozó faszit, akinek az autója, az
általad erősnek, nagynak itélt kategóriába tartozik.
(mellesleg sokan tudják rajtad kívül azt is, hogy nem csak a
gyorshajtással lehet életveszélyes közlekedési helyzetet előidézni.
sőt...)

>> még szerencse! elképzellek, ahogy rettegsz az utakon.

gnn> :-))) hat persze... :-)))) Josolgatunk, josolgatunk? :-)

ez neked jóslás? én elképzeltem valamit. szerintem ez nem jóslás.

>> nem tudom miért alakult ki benned az az elképzelés, hogy
>> élményautózni = vadbaromkodás.
>> talán a tapasztalat hiánya?

gnn> Eppenhogy a tapasztalat... kivulrol is latszik...

szóval, jön egy autó. ránézel, és máris tudod, hogy aki benne ül, az
milyn ember. ha nagy az autó, akkor genyó, ha kicsi, akkor
faszagyerek. bravó.

gnn> Egyebkent ugyanugy alakult ki, ahogy benned az, hogy
gnn> dzsungelmodszerekkel kell vivni az utakon...

a módszereket az ember tanulja. mondhatni, összeszedi az utcán.
ma olyan világot élünk(itt magyarországon), hogy mindenki tülekszik,
első akar lenni, leszarja a másikat, stb. ha te ezt nem tapasztalod,
akkor vagy másik városban élsz, vagy én élek másik városban. elég csak
arra gondolni, hogy feszegetik a kereszteződésben ragadt autósok
megbüntetését. miért ragad be? mert szarik a másikra, majd befér
vhogy. hogy ezzel egy egész városrészt blokkol, az nem fontos.
most ezt is feszegtik, de miért? nem evidencia? nem volt régen a
közlekedési rendőr a sarkon és fújta sípját?
pedig a megoldás egyszerű, nem kell jogosítványt adni olyannak, aki
nem figyel a forgalomra.

gnn> Tudod, kicsit megcsuszott a labad a kuplungon, aztan a fickot ugy
gnn> kell felsegiteni, mert magatol nem tud....aztan otthagyod...

olvasd már el, hogy mit írtam! meggyöződtem róla, hogy nincs baja,
utána hagytam ott. valszeg többet nem próbálkozik husánggal érvényt
szerezni a véleményének.
te hogyan csinálod, mikor bottal neked esnek? szépen odatartod a
másik orcádat is?

gnn> Ha esetleg megserul, es kicsit dorzsoltebb a ficko, akkor esetleg
gnn> szerez egy tanut (aki raadasul nem is hazudik!), hogy szandekosan
gnn> fellokted, aztan otthagytad... "Auto fegyverkent valo hasznalata",
gnn> cserbenhagyas... Nem olyan vicces dolog ez...  :-(

kurvára nem viccelődtem, elhiheted. megvédtem magam.

gnn> Kiveve, ha "sztarugyveded" van...
gnn> Tenyleg furcsa, hogy nekem meg nemigen volt ilyen utcai vivasom...

valószínüleg nem járkálsz olyan helyeken. ajánlom figyelmedbe a
szombat éjszakai, hajnali időpontot diszkók és egyébb szórakozó helyek
közelében. aztán ha előfordul, hagyd nyugodtan, hogy a
piroslámpánál kiraboljanak, vagy ha beakarják törni a szélvédődet,
akkor mutassa hátsó ablakra is.

>>  vagy nem volt még részed olyan autóban
>> vezetni, ami élményt is nyújt, nem csak helyváltoztatásra 
gnn> szolgál...

gnn> Valoban nem volt meg alfam... ;-)))))

akkor legalább ne szólj róla semmit.

>> ez az amit senki nem vitat, sőt, ezért mondom, hogy ki kell(ene)
>> szűrni az alkalmatlanokat, nem pedig bezsebelni a lét, aztán majd
>> megtanul. ha túléli.

gnn> En sem mondtam elejetol fogva mast, ha figyeltel volna,

figyeltem, és bizot emiatt olvastam a leveledben, hogy be kell tiltani a
300LE autókat, meg minek a nagy autó, és a 200+.

gnn> csak
gnn> kifogasoltam akkor, hogy az elektronikus biztonsagi berendezeseket
gnn> okoltad,

nem csak én, hanem nemzetközi felmérések is ezt igazolják. elég sok
ilyen témáju felmérésről lehet mostanában hallani. túlzott biztonság
érzetet sugalnak. ez tény, ezzel kár vitázni. mellesleg nem a létüket,
szükségességüket kifogásoltam, hanem azt a helyzetet, hogy nem
tanítják meg a vezetőket ezek nélkül vezetni, valamit az ellen
ágáltam, hogy valahonnan valaki, vagy valami beleavatkozzon a
motrovezérlésbe, és mondjuk helyettem adjon, vagy vegyen el gázt.
te ezt vetítetted előre, és ennek tapsikolsz. kívánom, hogy ha mégis
lesz ilyen, akkor neked legyen először.

gnn> es raadasul utaltal arra, hogy a nagyteljesitmenyu autok
gnn> jobbak lennenek.

ez is tény, ezzel is kár vitatkozni. biztonságosabb egy olyan autó amiben van tartalék,
mint egy csúcsra járatott low cost mini autó, ami még a bogaraktól is
behorpad. nem utolsó szempont az sem, hogy a nagyobb autóknak van
tömegük, emiatt mechanikai(váz, futómű, utazókeret, stb) felépítésük is komolyabb,
és álltalában finomabban, gondosabban kidolgozottak. ezért is
drágábbak.

gnn> Erre mondtam, hogy ez ugyanugy "elkabitja" az
gnn> embereket, es az ero birtoklasanak illuziojat kelti, es gyakran
gnn> tobbnek kepzeli magat tole, es tobb jogot kepzel maganak...

ezekre mondtam, hogy ki kell szűrni az olyat, aki el tud kábulni.
a kis autóban is hülye, aki hülye.

gnn> Nem tehetek rola, ha ezt szemelyes sertesnek, vagy honszeretett
gnn> autod elleni tamadasnak fogod fel...

nem vettem személyes sértésnek, sem az autóm elleni támadásnak, mert
az én autóm nem 300LE-s, nem is nagy (akkora mint egy wartburg). már
ha méreteit tekintjük.
mindemelett nem tudsz olyan normális autót mutatni, ami ne lenne képes elérni,
vagy legalábbis nagyon megközelíteni a 200at, és ehhez abszolut nem szükséges 300LE.
mitöbb, 50el is meg lehet hallni. meg is szoktak.

gnn> Ha ezt megerted jo, ha nem, akkor probalkozhatsz meg serteseket
gnn> vagni a fejemhez, aminek sok ertelme nincs, mert jol tudok
gnn> szorakozni rajta... :-)))

hát szórakozz, csak nem értem, hogy miért itt teszed, és szórod a buta
sztereotípiákat, miszerint a nagy autókról esik le a rendszámtábla,
meg mennek, mint az állat, megvesztegetik a rendőrt(aki, hát az is
csak ember),stb.  a kis miautónk-os gyerekek hallnak meg
sorra, mert nem biztonságos az autójuk, nem arra használják, amire
való és nem tudnak (mert nem tanítják meg őket) vezetni.
nincs köze a köbcentihez, lóerőhöz, aki hülye, az hülye. ennyi.
múlt hétvégén is egy nagy szuzukiban haltak meg 4-en, mert biztos volt
benne egy 300LE-s motor, meg 200+ al ment.

ezzel vitatkozol, de minek?


-- 
Üdvözlettel,
 pyxys1                            mailto:pyxys1 at westel900.net




More information about the Elektro mailing list