Atalakitas megint

Pölös Attila microlin at mail.datanet.hu
Thu Feb 5 12:03:36 CET 2004


> Ez túl nagy feladat szerintem. Mechanikailag nem tudod kivitelezni az
> egészet.

Egyebkent mi az ami miatt nagyon nehez lenne jol megcsinalni?
Nem kozvetlen befecskendezest akarok, nem tudom ezt irtam-e, csak sima
injektalast, vagyis a porlaszto helyett folytoszelep, injektor meg ECU.


Gyakorlatilag mindent készen kell megvenned hozzá bontóból, vagy újonnan.
Már írtam: szivocsonk, elektromos AC, injektorfej, nagynyomasu csovek
tudomisen... Egyszer vettem egy baro piros spoilerezett konnyufemfelnis
GTI Golfot uzemkeptelenul 80 ezerert. Kiderult, hogy az elektromos AC a
rossz, meg a fuvokak is eltomodtek reszben. Csak az AC tobbe kerult volna
mint amennyiert az autot vettem, ugyhogy par honap kinlodas utan
tovabbpasszoltam az egeszet...

Ugyhogy hagyd meg a karburatort. Csinalj reteges toltesu motort! Rakj
be egy elektromagneses szelepet, ami megkeruli a karburatort, igy tiszta
levegot tudsz bejuttatni szivaskor a hengerbe. Szinkronizald a szelep
mukodeset a motor szivasi utemehez ugy, hogy mindig a szivas kezdeten
eloszor levego jusson be. A szelep nyitvatartasi idejet a lambda szonda
jele alapjan noveled vagy csokkented. Szoval az egester aljan igy ritka
keverek lesz, amit szikraval nem lehetne meggyujtani de az egester felso
reszeben, a gyujtogyertyanal normalis keverek, ami meg tud gyulladni, es
a langfront begyujtja az also reszt is.
Meg lehetne probalni csak az alapjarati magnesszelepet ilyen elven
vezerelni.
Ez kisebb hatekonysagu, viszont pofonegyszeru kialakitas. Es hogy elegedett
legyel, kell hozza "ECU". :)
Udv: Po:li



More information about the Elektro mailing list