DCF ora es repulogep
HAJDU Csaba
hajdu at sunserv.kfki.hu
Wed Dec 1 19:47:25 CET 2004
>> Ha produkalsz napi legalabb 100 utast egy adott cel fele
>
> Talan akadna ennyi..
> Meg ha nem is naponta, de heti par jarat beleferne.
Ahogy elnezem, az Easyjet nem vacakol: ha valahova megy, akkor ott
minimum napi egy jarat van, es az is 150 szemelyes geppel.
> Azota van ILS, fenysor, ingyenes parkolo, modern varo, schengeni
> normaknak megfelelo fogadoepulet, 3 fele nafta a gepekbe, stb...
Ez oke, a kerdes az, hogy mennyit kernek. Regebben repultek pl.
Zurichbe, de abbahagytak, mert pofatlan araik voltak, az meg nem
fer bele az Easyjet filozofiaba :)
> Sok itteni ismerosom tanul Londonban, es szivesen jonnenek haza
> minden heten, nagyjabol 2 vonatjegy araert.
Mondjuk London kinos, mert ki kell jutni valamelyik tavolabbi
repterre, aztan meg Ferihegyrol Debrecenbe, ugyhogy olyan piszok
gyors nem lesz, a jarulekos utikoltseg pedig oszemerheto a
repulojegy araval...
Genfben az a jo, hogy a repter bent van a varosban, trolibusz is
jar oda :)
> Kerdes, hogy ezek az arak csak addig lesznek tarthatoak, amig a
> jelenlegi 8 tarsasag kigolyozza egymast a piacrol...
Nezd meg az easyjet oldalat, ott van a tortenetuk, a penzugyi
jelentesek, minden, ami erdekes. Sok kicsi sokra megy elven
mukodnek es fejlodnek, nem hiszem, hogy ezen valtoztatni
akarnanak.
More information about the Elektro
mailing list