DCF ora es repulogep

HAJDU Csaba hajdu at sunserv.kfki.hu
Wed Dec 1 19:47:25 CET 2004


>> Ha produkalsz napi legalabb 100 utast egy adott cel fele
>
> Talan akadna ennyi..
> Meg ha nem is naponta, de heti par jarat beleferne.

Ahogy elnezem, az Easyjet nem vacakol: ha valahova megy, akkor ott 
minimum napi egy jarat van, es az is 150 szemelyes geppel.

> Azota van ILS, fenysor, ingyenes parkolo, modern varo, schengeni 
> normaknak megfelelo fogadoepulet, 3 fele nafta a gepekbe, stb...

Ez oke, a kerdes az, hogy mennyit kernek. Regebben repultek pl. 
Zurichbe, de abbahagytak, mert pofatlan araik voltak, az meg nem 
fer bele az Easyjet filozofiaba :)

> Sok itteni ismerosom tanul Londonban, es szivesen jonnenek haza 
> minden heten, nagyjabol 2 vonatjegy araert.

Mondjuk London kinos, mert ki kell jutni valamelyik tavolabbi 
repterre, aztan meg Ferihegyrol Debrecenbe, ugyhogy olyan piszok 
gyors nem lesz, a jarulekos utikoltseg pedig oszemerheto a 
repulojegy araval...

Genfben az a jo, hogy a repter bent van a varosban, trolibusz is 
jar oda :)

> Kerdes, hogy ezek az arak csak addig lesznek tarthatoak, amig a 
> jelenlegi 8 tarsasag kigolyozza egymast a piacrol...

Nezd meg az easyjet oldalat, ott van a tortenetuk, a penzugyi 
jelentesek, minden, ami erdekes. Sok kicsi sokra megy elven 
mukodnek es fejlodnek, nem hiszem, hogy ezen valtoztatni 
akarnanak.




More information about the Elektro mailing list