DCF ora es repulogep
HAJDU Csaba
hajdu at sunserv.kfki.hu
Wed Dec 1 14:19:09 CET 2004
> - a Jak-ban ülve a kézben tartott aszközön a légnyomás a fölszállás
> elsö pillanatától kezdve egyenletes ütemben csökkent, nagyon
> messze voltunk az utazómagasságtól, amikor szemmel láthatóan
> szeretett volna még balra menni a mutató, de már nem volt hová.
> Annyira megviselödött, hogy fél nap után tért vissza a helyére, de
> gondolom a valaha volt pontosságának is löttek.( Kazany->Moszva)
Az akkor egyszeruen lukas volt, sima ugy :)
> - egy nappal késöbb a Tu utazómagasságig tartotta mozdulatlanul
> a földi légnyomást, aztán kajaosztáskor szép lassan leengedték
> úgy, hogy a mutató még nem akadt ki.(Pontos értéket most nem
> tudom, messze a cucc ).
Ezt viszont nem ertem... Nyilvan jobb, ha kevesebb ideig van
tulterhelve, de minek akar rovid ideig is? Vagy ha nem jelent
tulterhelest, akkor miert engedtek le?
Persze a TU-val sok trukkot meg lehet csinalni, pl. futomu nelkul
megkiserelni a leszallast...
More information about the Elektro
mailing list