DCF ora es repulogep

HAJDU Csaba hajdu at sunserv.kfki.hu
Wed Dec 1 14:19:09 CET 2004


> - a Jak-ban ülve a kézben tartott aszközön a légnyomás a fölszállás
>    elsö pillanatától kezdve egyenletes ütemben csökkent, nagyon
>    messze voltunk az utazómagasságtól, amikor szemmel láthatóan
>    szeretett volna még balra menni a mutató, de már nem volt hová.
>    Annyira megviselödött, hogy fél nap után tért vissza a helyére, de
>    gondolom a valaha volt pontosságának is löttek.( Kazany->Moszva)

Az akkor egyszeruen lukas volt, sima ugy :)

> - egy nappal késöbb a Tu utazómagasságig tartotta mozdulatlanul
>    a földi légnyomást, aztán kajaosztáskor szép lassan leengedték
>    úgy, hogy a mutató még nem akadt ki.(Pontos értéket most nem
>    tudom, messze a cucc ).

Ezt viszont nem ertem... Nyilvan jobb, ha kevesebb ideig van 
tulterhelve, de minek akar rovid ideig is? Vagy ha nem jelent 
tulterhelest, akkor miert engedtek le?

Persze a TU-val sok trukkot meg lehet csinalni, pl. futomu nelkul 
megkiserelni a leszallast...




More information about the Elektro mailing list