inductor

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
Sat Aug 21 10:13:52 CEST 2004


Halihó!

2004. augusztus 20. 23.56 dátummal Hidvegi Jozsef ezt írta:
> És ha még fogyasztás mérő (benzin átfolyás mérő is van a gépen, már meg
> is lesz az a teljesítmény. :-)
  Azom nincs... tettek volna bele olyat is, de annyi pénzem nem volt... :)

> Azért érezni lehet, hogy az 1000-es motor fordulatszámon nem lehet
> valami gigászi a teljesítmény, amit zabál a klíma, amikor alapjáraton,
> amikor nullát vesznek ki belőle, 750-et forog. És persze nyilván az
> 1000-es fordulatszámot nem úgy kell érteni, hogy az ahhoz tartozó max
> nyomatékot adja a motor, ugye? Tehát kis gáz (nem padlógáz), és máris
> följebb pörög simán.
  Tudod mi az érdekes? Hogy nem függ a fordulatszámtól a beleölt nyomaték. 
Elektronikus gázpedál van benne, nagyon érdekes dolgokat lehet vele 
művelni. Például itt épült egy Árkád Pécsett, és kb. 30 fokos lejtőn kell 
felaraszolni a tetejére, mert ott a parkoló. Egyszer kipróbáltam, hogy 
nem lépek rá a gázra, felsétál-e. Felsétál. Szépen több ,,gázt'' ad 
magának, ha leesik a fordulat, és tartja a 750/min átlagot.
  A klímás 1000/min nem azért van, mert annyi kell a klímának. A bajom 
ezzel a elektronikus mizériával annyi, hogy van egy 0,2-0,4mp 
késlekedése. Tehát, ha leszállok a kuplungról, akkor lefullad, ha egyszer 
már gurul, és nem kap az arcába hírtelen szintváltozást, akkor felmegy 
akárhova alapjáraton... mivel a klíma terhel, ezért magasabbról kell 
indulni, hogy ne fulladjon le gyakrabban.
  Az elején minden utcasarkon lefulladtam... :)))
-- 
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141




More information about the Elektro mailing list