inductor
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Fri Aug 20 00:13:20 CEST 2004
Szia,
2004. augusztus 19., 1:23:45, írtad:
ch> a zsiga trafo eleg lomha darab - a kisebb trafok nagyobb frekivel sulnek
ch> ki - igy jobb a szikrajuk - szoval en a kis induktivitasu , gyors cuccra
ch> szavaznek ha mar csinalni kell .
ch> az uj elektrodak eleg jol birjak - a v6-osban pl 100Mm a csereperiodus -
ch> a jeep -ben is tul vagyok mar ezen (abban hagyomanyos a trafo , eloszto)
az mi, hogy 100Mm? és ha jól értem cserélni kell a trafót???
>>amúgy mindíg is zavart, hogy mé a nagyfeszt kapcsolgatják...
>>
ch> az engem is . ezt imadtam a polakban - egy jo elektromos gyujtas es
ch> tokeletes a gep . most kaptam egyet jatszani - a trafot a karbi ele
ch> szerelem a gephaz tetejere , patenttel , es igy a gyertyakabel kb 15
ch> centi lesz (ha tudnek hondat szerezni akkor ot centire tudnam
ch> leszoritani ) :) lambadaszonda hengerenkent (ha tudok olcson szerezni)
ch> es kircsi kis egyetemrejaros verdat epitek belole :)
:-) majd megnézném!
ch> nekem mindig az a halalom hogy a nagy blokkot be kell melegiteni a
ch> suliig (setalni tul messze van , autozni tul kozel)
na ja, ez tényleg gáz.
feleségem a legjobb példa erre. kb 2km-re dolgozott a kérótól.
télen, bõven 25 liter felett jött ki a fogyasztása a kisalfának, mert
nem hogy nem melegedett be annyi idõ alatt, míg beért, de a hõmérõ el
sem mozdult a 30 fokról.
pedig ez nem is olyan nagy blokkos, mint egy jeep, csak egy
2literes...
nekem az a mázlim(?), hogy 90%-ban országúton, vagy pályán nyomom, így
minden szempontból a nagy motor a nyerõ.
ch> bye
ch> dexter
>>
>>
ch> -----------------------------------
ch> Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/
--
Üdvözlettel,
pyxys1
web: www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu
More information about the Elektro
mailing list