inductor

pyxys1 pyxys1 at westel900.net
Fri Aug 20 00:13:20 CEST 2004



Szia,

2004. augusztus 19., 1:23:45, írtad:



ch> a zsiga trafo eleg lomha darab - a kisebb trafok nagyobb frekivel sulnek 
ch> ki - igy jobb a szikrajuk - szoval en a kis induktivitasu , gyors cuccra 
ch> szavaznek ha mar csinalni kell .
ch> az uj elektrodak eleg jol birjak - a v6-osban pl 100Mm a csereperiodus - 
ch> a jeep -ben is tul vagyok mar ezen (abban hagyomanyos a trafo , eloszto)

az mi, hogy 100Mm? és ha jól értem cserélni kell a trafót???

>>amúgy mindíg is zavart, hogy mé a nagyfeszt kapcsolgatják...
>>
ch> az engem is . ezt imadtam a polakban - egy jo elektromos gyujtas es 
ch> tokeletes a gep . most kaptam egyet jatszani - a trafot a karbi ele 
ch> szerelem a gephaz tetejere , patenttel , es igy a gyertyakabel kb 15 
ch> centi lesz (ha tudnek hondat szerezni akkor ot centire tudnam 
ch> leszoritani ) :) lambadaszonda hengerenkent (ha tudok olcson szerezni) 
ch> es kircsi kis egyetemrejaros verdat epitek belole :)

:-) majd megnézném!

ch> nekem mindig az a halalom hogy a nagy blokkot be kell melegiteni a 
ch> suliig (setalni tul messze van , autozni tul kozel)

na ja, ez tényleg gáz.
feleségem a legjobb példa erre. kb 2km-re dolgozott a kérótól.
télen, bõven 25 liter felett jött ki a fogyasztása a kisalfának, mert
nem hogy nem melegedett be annyi idõ alatt, míg beért, de a hõmérõ el
sem mozdult a 30 fokról.
pedig ez nem is olyan nagy blokkos, mint egy jeep, csak egy
2literes...
nekem az a mázlim(?), hogy 90%-ban országúton, vagy pályán nyomom, így
minden szempontból a nagy motor a nyerõ.


ch> bye
ch> dexter

>>  
>>

ch> -----------------------------------
ch>  Szponzorunk: http://tonerbolt.hu/



--
Üdvözlettel,
 pyxys1                            
web:  www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu





More information about the Elektro mailing list