inductor
pyxys1
pyxys1 at westel900.net
Thu Aug 19 00:49:28 CEST 2004
Szia,
2004. augusztus 19., 0:10:09, írtad:
>>
ch> nem tudom . a jeep-ben nincs , a chevy-ben van .
ch> nem erzek kulonbseget , bar teny hogy az utobbinak a hat trafoja kb
ch> akkora mint a jp egy darabja .
ch> ami jelentos kulonbseg - az aprilian a sagem injektor meri a lecsengesi
ch> idot , es tobb ezer kilometerrel a hiba bekovetkezte elott figyelmeztet
ch> a gyengulo trafora .
ch> azt hiszem konnyebb vizmentesen tartani egy full elektromos rendszert
ch> eloszto nelkul - raadasul ha ugyes vagy akkor elfer az egesz a
ch> hengerfejen-ben .
na ennyire nem leszek ügyi, az tuti... in olyan suttyó megoldásra
gondoltam, hogy veszek 6 db "hagyományos" trafót, és azzal csinálom
meg. hely a motortérben van, elférnek. a gy.elósztót meg vmi
elektronikusra cserélem. (amúgy is furának találom, hogy mé a nagy
delejt osztagatja szét)
ch> vannak olyan trafok amik alig nagyobbak mint egy gyertyapipa es bivaly
ch> modon sutnek .
gondolod, hogy ezt bele lehetne buherálni?
ch> nekem a v2-esben negy trafo van , az egyhengeresben ketto :) - gondolom
ch> ez mar kicsit extrem :))
hehe, enekm az egyikben 6 hengerhez 6 gyertya + 1 tarfó, a másikban 4
henger 8 gyertya 2 _nem_trafó(hanem vmi elektronikus bigyók. zizeg,
mint ha vmi nagyfrekis, nagyfeszes izé lenne.)
szerintem minden verzió elõfordul:-)
ch> a japo mociknal rendszeresen kozositik a trafokat - mint a kispolakban -
ch> ket gyertyat etet egy trafo es egyutt gyujtanak - szerintem tok jo
ch> megoldas ha sporolni akarsz .
azt figyeltem, hogy egy zsiga trafó vmi 1khuf körül. ha ebbõl
beledobok 6-ot, akkor az nem vészes, ha tudnám, hogy jobb, neki esnék.
amúgy mindíg is zavart, hogy mé a nagyfeszt kapcsolgatják...
--
Üdvözlettel,
pyxys1
web: www.eposz.co.hu
e-mail: pyxys at vnet.hu
More information about the Elektro
mailing list