inductor
charles hoss
dexter at bekesnet.hu
Thu Aug 19 00:10:09 CEST 2004
pyxys1 wrote:
>Szia,
>
>2004. augusztus 18., 23:45:15, írtad:
>
>KG> Üdv!
>
>
>>>Ez itt az autotervezo lista ?
>>>
>>>
>KG> Részben.
>KG> Gyula
>
>ha mán ajtó!
>múltkor kérdeztem a gyertyakábelek szigetelõszalaggal gyógyítása
>dolgot. megjött a friss, ropogos kábelköteg, de olyan klassz lett a
>gyógyított, hogy sajnálom kihajítani. szal a tanulság az, hogy meg
>lehet hosszabítani, illetve, át lehet így hidalni vmennyi idõt. ha
>szükséges...
>
>persze, ha itt nekem feltaláltok vmi bazijószikragyárat, akkor biztos
>leugrik az ócska szigszalag a kanócról:-)
>
>gondolkodtam sokat, hogy megcsinálom a 6henger, 6trafó gyujtást.
>szerintetek? (a lancia-ba mauróék belerakták a 4 trafót...) jójaz?
>és ha igen, miért, mennyivel?
>nem volna nagy beruházás átalakítani, de érdemes?
>
nem tudom . a jeep-ben nincs , a chevy-ben van .
nem erzek kulonbseget , bar teny hogy az utobbinak a hat trafoja kb
akkora mint a jp egy darabja .
ami jelentos kulonbseg - az aprilian a sagem injektor meri a lecsengesi
idot , es tobb ezer kilometerrel a hiba bekovetkezte elott figyelmeztet
a gyengulo trafora .
azt hiszem konnyebb vizmentesen tartani egy full elektromos rendszert
eloszto nelkul - raadasul ha ugyes vagy akkor elfer az egesz a
hengerfejen-ben .
vannak olyan trafok amik alig nagyobbak mint egy gyertyapipa es bivaly
modon sutnek .
nekem a v2-esben negy trafo van , az egyhengeresben ketto :) - gondolom
ez mar kicsit extrem :))
a japo mociknal rendszeresen kozositik a trafokat - mint a kispolakban -
ket gyertyat etet egy trafo es egyutt gyujtanak - szerintem tok jo
megoldas ha sporolni akarsz .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list