szigeteloszalag

Fuzesi Arnold arno at externet.hu
Sun Aug 1 19:18:34 CEST 2004


Seat-okban van olyan V motor, hogy csak icipicit V. Egy vezermutengely van a
ket sornak. :))
Joval rovidebb igy mint a soros, megaztan jobbak is a parameterei a V miatt.
Nomeg jobban kozepre esik a sulypont....

Csak azert irom, mert anno teljesen meglepett, hogy miket nem csinalnak a
mernokok...

Amugy mi az ertelme a keresztmotornak/hosszmotornak?
Csak a hajtas kicsatolas(elore/hatra) miatt varialnak? Vagy a perdulet miatt
szeretik a hosszmotort? (Mert azt favorizaljak a nepek a mendemondaikban...)
Akkor viszont a keresztmotor lenne a jobb. Kanyarban jobban vizszintben
tartja a kocsit.
Mondjuk emez meg jobban a haladási irányban. (Jégen mondjuk nem porog meg
olyan konnyen)

Nagy rejtely ez szamomra...
Arnold
----- Original Message ----- 
From: "pyxys1" <pyxys1 at westel900.net>
To: "Király Gyula" <elektro at tesla.hu>
Sent: Sunday, August 01, 2004 6:49 PM
Subject: Re: szigeteloszalag


>
>
> Szia,
>
> 2004. augusztus 1., 18:29:25, írtad:
>
>
> KG> Ne örüjjé, bakker, nekem hosszába' van a motor, mire azt a páncélokon
> KG> át begyömöszöli valaki a seggem alá, elérem az elso szökési
> KG> sebességet...:}}}
>
> KG> Gyula
>
> azt tom, hogy hosszában van, és mindezt úgy, hogy még soros is!
> nekem kersztben van és V, jó messze vagyok a motortól. nekem is nagyot
> kell kapnom, hogy megérinthessem az utastérbõl a motort.
>
> (az egyik elõzõ autómban(szintén alfa164) egy golf3 kb 140-el frontálisan
meg
> megpróbálta az utaskabint megdeformálni de nem jött össze. persze
> beszartam, meg sírógörcsöt kaptam, mikor a mûvelet után kiszállva a
> szekérbõl, megnéztem az autóm elejét(?), sõt, addig nem is tünt nagyon
> vészesnek, míg ki nem szálltam, mert belül semmi nem változott), de
> utána...arról jobb nem is beszélni.
>
>
>
>
>
> --
> Üdvözlettel,
>  pyxys1
> web:  www.eposz.co.hu
> e-mail: pyxys at vnet.hu
>
>
>




More information about the Elektro mailing list