Nem ugyanaz...

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
Wed Apr 14 20:30:19 CEST 2004


> ... az szebb kort rajzol (tetu lassan), mintha ugy rajzolom, hogy:
> veszem balrol a kozeppont x koordinataig sorban az x koordinatat, a kor
> fuggvenyebol kiszamitok hozza egy y koordinatat. Ez rogton 4 pontot ad
meg,
> mivel (elvileg :-) ) a kor fuggolegesen es vizszintesen tukorszimmetrikus.
A
> legtobb kor rajzolo algoritmus ezt hasznalja, de a rajzolt kor altalaban
> nyolcszognek nez ki, ha csak 10-20 pixel nagysagrendu atmerorol van szo.

> Velemeny?
Nagyon nem mindegy, hogy hogyan kerekítessz. Pl. amit írtál, az egy X
koordinátához csak 1 Y koordinátát fog kisatírozni. Az első algoritmus
(néha) többet is.

Ez pl. egy jó algoritmus:
http://www.gamedev.net/reference/articles/article767.asp

Palasik Sándor




More information about the Elektro mailing list