imi motor
Gyarmati László
apelyhe at babolnart.hu
Sat Sep 27 23:36:48 CEST 2003
Hali!
A mellékletben benne van, hogyan kell bekötni a motort.
Ha a motor forog és rámérsz a segédfázis tekercsére, akkor ott 250-280V-ot
kéne mérni normális esetben. Ha a kondi nagyobb akkor ez a feszültség nő, és
a tekercs törvényszerűen le fog égni. Ha a kondi kisebb akkor a feszültség
csökken és nem lesz elég indító-forgatónyomaték és a munkafázis többet fog
felvenni.
A kondiról meg annyit. hogy üzemi kell nem indító. A feszültsége pedig 450V
Ha indító kondit kötsz rá akkor hamar fog melegedni és tönkremegy.
Gyarmati László
----- Original Message -----
From: "Vajk Fekete" <Vajk.Fekete at oracle.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Saturday, September 27, 2003 10:32 PM
Subject: imi motor
> sziasztok,
>
> egy szakember segitseget szeretnem kerni
>
> szereztem egy villanymotort, a kovetkezoket tudom rola:
>
> nagy buci alaku, kivul se ventillator, se bordak. henger, a ket vege kb
> tartalyfenek alaku.
>
> a tabla szerint az IMI gyartotta, 350W, 220/380V
>
> a kivezetesek ket sorban, elso sor: Z X Y, masodik sor: U V W
>
> az ZXY most ossze van kotve.
>
> na ezek utan a kerdes: hova mit kell kotnom, hogy ez 220V-rol forogjon
> szepen? gondolom kell majd szerezzek kondenzatort. ha igen, az is
> erdekelne hogy honnan/hogyan dontom el egy kondirol hogy jo e nekem.
>
> koszi szepen
>
> vajk
>
>
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list