OT Atveres2(autos)

Füzesi Arnold arno at freemail.hu
Tue Sep 23 19:02:21 CEST 2003


----- Original Message ----- 
From: "Hidvegi Jozsef" <jhidvegi at alarmix.net>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Tuesday, September 23, 2003 5:54 PM
Subject: Re: OT Atveres2(autos)


> > Shell 95 V-power szinte mindig, sokkal csendesebb tole a motor mint
> > barmelyik masiktol.
> Miota hasznalod ezt? En meg csak 1-szer toltottem ilyet, mert mas nem
volt, es

Kb miota bejott. (Nyar eleje-kozepe talan, nemtom) Benzinkutas szolt
probaljam ki uj cucc. Gondoltam miert ne, artani nem art, egy tapasztalattal
tobb
leszek.
Aztan csak neztem hulyen, miert megy "jobban" a kocsi.
Arra lyukadtam ki, hogy nem megy jobban, csak csendesebben jar, tovabb
porgeti emiatt az ember, es ettol olyan mintha jobban menne.
Nem tudom leiirni a dolgot erzekletesebben, de kb. olyan hangja van tole a
motornak, mintha le lenne az egesz
muanyaggal ontve. Szoval a harsany, femes hangok eltunnek.

> ugy kusztam be csaknem  ures tankkal a kuthoz. En is azt tapasztaltam,
hogy
> magasabb fordulaton megy, mint allat, de en nem csereltem gyertyat. Meg
tankolok
> egyet-kettot ebbol, kivancsi vagyok, megvaltozik-e a fogyasztas, megeri-e
a
> tobbletktg-et. Mas indok van, hogy ilyesmit tankoljon az ember? Nem egy
> marketing duma ez az ilyen-olyan power?

Adalek biztos van benne valami specko, ha masnem festek.
Pirosak tole a gyertyaim. :)

> A gyergyacsereben kevesbe tudnek hinni, abban inkabb, hogy az elozo
gyertya
> vmiert jo szar volt mar, de legyen igazad, azt is ki fogom probalni.
Milyen

NGK-bol ket garniturat elhasznaltam mar, nemhiszem.

> parameterei vannak meg? Tehat mirol lehet pontosan azonositani?

Passz. Nincs elektrodaja (illetve nem a hagyomanyos kialakitasu), es ha
bemesz egy alfa-fiat-lancia uzletbe, akkor ezt akarjak radsozni.
Mar szamtalan helyen mondtak, hogy ebbe a (meg ugy altalaban olasz)motorba
csak marellit szabad
tenni.
Bosch-t semmikeppen. A ket vegletben teljesen igazuk volt.

Arnold




More information about the Elektro mailing list