Trafóolaj (Buchholz mi az?)

zulu zulu at primposta.hu
Sat Sep 13 17:52:27 CEST 2003


Ennek utána nézek, mert ennyire részleteiben nem foglalkoztam vele. Mindenesetre
ha az olaj gázosodik, akkor a teknő tetején gyülik össze a gáz. A tágulási tartály
vezetéke nem a teknő tetejéből indul, de a Buchholz (helyesen írva)
relé ott van és a gázbuborék a teknő tetejéről nem tud sehova távozni, csak egyre gyülni,
ahogy az olaj bomlik!

zulu

> Je, ez kisertetiesen elmekeztet a szennyviz szivattyurol a sajat vezeteken
> logo labda alaku kapcsolora. Ha eleg alacsnyra szivta a viz-szintet, a
> labda lekonyul a szivattyuhoz kepest, es kikapcsolja azt meg akkor, amikor
> boven szint alatt van maga a szivattyutest.
>
> A nagy trafoknal ez hogy van? Mindig azt hittem (tudni nem tudtam), hogy a
> tetejen kinyulo henger alaku tagulasi tartaly bizonyos reszen van az olaj
> nivoja, az egesz trafotartaly szinultig van olajban. Ezekszerint valahogy
> mashogy van, de akkor hogy? Valami kilegzesnek kene lennie, mert
> tapasztalatom szerint baromi hotagulasa van ennek az olajnak. Ez kell is,
> mert kulonben nem jonne letre eleg hatekonyan a termeszetes cirkulacio a
> radiator es az edeny kozott. (Kb 80 liter olaj siman tagul 30-->70 fokra
> melegedeskor kb 5 litert!)




More information about the Elektro mailing list